کریم باقری باید از پرسپولیس برود ، باشگاه به فکر بازی خداحافظی دو بازیکن باشد و یک گلر خوب هم جذب کند

به گزارش لیتن، پیشکسوت پرسپولیس در خصوص یارگیری مناسب پیش از شروع فصل برای موفقیت بیان کرد: اگر بیرانوند در حد بالاست، ولی باید یک دروازه بان خوب هم جذب گردد.

کریم باقری باید از پرسپولیس برود ، باشگاه به فکر بازی خداحافظی دو بازیکن باشد و یک گلر خوب هم جذب کند

به گزارش خبرنگاران مرتضی فنونی زاده با اشاره به اینکه پرسپولیس باید برای حضور پرقدرت در لیگ قهرمانان آسیا تقویت گردد، گفت: پرسپولیس در مسابقات لیگ برتر حتی با نفرات فصل پیش خود هم مسئله ای ندارد و باز هم از سد حریفان داخلی خواهد گذشت. حتی اگر تیم های استقلال، سپاهان، تراکتور، گل گهر و سایر تیم ها در جابجایی کلی بازیکن هم بخرند، حریف پرسپولیس نخواهند شد. اما موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا اصلاً به این راحتی ها نیست و باید تیم برای پیکارهای آسیایی تقویت گردد و باید در هر خطوط 2 بازیکن خوب بگیرند.

وی اضافه نمود: با اینکه نام پرسپولیس ایران در آسیا بزرگ است، ولی با هزینه هایی که تیم های متمول عربستانی انجام می دهند کار سختی پیش روی تیم های کشورمان در آسیاست. اگر بازیکنان ایرانی با غیرت و تعصب بازی نمایند می توانند به مراحل بالای رقابت های لیگ قهرمانان آسیا صعود نمایند، ولی کار مسئله ای است. پرسپولیس از رقابت های گروهی به مرحله حذفی صعود خواهد نمود، ولی در مراحل حذفی و نهایی با این بضاعت نمی گردد به قهرمانی آسیا رسید.

*باید یک دروازه بان خوب دیگر در کنار بیرانوند جذب گردد

کارشناس فوتبال در مورد یارگیری مناسب پیش از شروع فصل برای موفقیت مطرح نمود: اگر بیرانوند در حد بالاست، ولی باید یک دروازه بان خوب هم جذب گردد. چون اگر علیرضا مصدوم گردد دیگر گلر دوم خوب نداریم تا در آسیا و لیگ برتر به میدان برود. مدافعان، هافبک ها و مهاجمان پرسپولیس در حد لیگ برتر خوب هستند ولی باید نفرات سطح بالا برای مسابقات سخت تر جذب شوند.

پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در مورد جدا شدن چند مهره قدیمی از این تیم، توضیح داد: از قدیم رسم بود بازیکنانی که از پرسپولیس خداحافظی می کردند، یک بازی خداحافظی برای آنها می گذاشتند. با اینکه برای ما بازی خداحافظی برگزار نکردند، ولی حداقل برای نفراتی همانند کمال کامیابی نیا یا سیامک نعمتی، ارزش قائل شوند و مرنام خداحافظی برای آنها تدارک ببینند. چون آنها بازیکنان پرافتخار پرسپولیس بودند و باید ارزش شان حفظ گردد. ابتدا از آن ها درخواست نمایند در تیم بمانند و اگر خواستند بروند، برای آن ها بازی خداحافظی بگذارند. نباید مثل بعضی ها که برای پرسپولیس زحمت کشیدند، بعد از یک سال فراموش شوند.

*برای خرید بازیکنانی همانند پریرا پول می دهند، ولی پایه ها آب ندارند

فنونی زاده با اشاره به اینکه باید کادرفنی برای جذب بازیکنان خارجی وسواس بیشتری داشته باشند، تاکید نمود: پول هنگفت برای خرید بازیکنانی همانند پریرا می دهند، ولی پایه ها آب ندارند بخورند. در حالی که می توانستند به جای خریدن این بازیکنان بدون کیفیت برای پرسپولیس، یک فوروارد از تیم امید می آوردند، مگر محمد عمری بد کار کرد؟ شیخ دیاباته هم این همه پول گرفت. اگر این پول ها در پایه خرج گردد، به نفع آینده پرسپولیس است.

وی در مورد عدم حضور کریم باقری در کادر فنی پرسپولیس برای فصل بعد، گفت: حفظ آرامش در تیم فوتبال پرسپولیس با حضور کریم باقری مهم بود. وی چند سال در این تیم حضور داشت و بهتر است به تیم دیگری برود تا بتواند شایستگی خودش را از لحاظ فنی بیشتر از قبل نشان دهد. به طور حتم کریم باقری جز 20 فوتبالیست برتر فوتبال ایران است و باید جایی باشد تا همانند زمان بازی کردنش از توانایی فنی خودش در تیمی دیگر بهره ببرد.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 10 تیر 1402 بروزرسانی: 10 تیر 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2319

به "کریم باقری باید از پرسپولیس برود ، باشگاه به فکر بازی خداحافظی دو بازیکن باشد و یک گلر خوب هم جذب کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کریم باقری باید از پرسپولیس برود ، باشگاه به فکر بازی خداحافظی دو بازیکن باشد و یک گلر خوب هم جذب کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید