ایربادز لینک بادز S سونی با طراحی قدیمی و قابلیت حذف نویز عرضه می گردد

به گزارش لیتن، با توجه به اطلاعاتی که از ایربادز مورد انتظار سونی یعنی لینک بادز S منتشر شده، به نظر می رسد این محصول اگرچه قابلیت های خوبی نظیر حذف نویز فعال دارد، اما طراحی آن نسبتا قدیمی است.

ایربادز لینک بادز S سونی با طراحی قدیمی و قابلیت حذف نویز عرضه می گردد

سونی در زمینه فراوری ایربادز بی سیم عملکرد بسیار فوق العاده ای دارد. به گونه ای که نماینده های این شرکت را می توان در دسته محصولات پرچم دار و پریمیوم قرار داد. اگرچه شرکت ژاپنی در زمینه فراوری گوشی هوشمند، فعالیت کمی دارد و کاربران کمی به محصولات آن علاقه نشان می دهند اما در بخش ایربادز، اوضاع کاملا فرق می نماید.

اگرچه ایربادزهای زیادی با برند سونی در بازار وجود دارند اما مدل های لینک بادز، واقعاً عالی هستند. این ایربادزها با این هدف طراحی شده اند که کاربر برای مدت زمان طولانی با آن ها به شنیدن محتوای صوتی مشغول باشد، بدون اینکه مشکل خاصی او را آزار دهد. از لحاظ کیفیتی هم به لطف قابلیت های کم نظیری که سونی در آن ها تعبیه می نماید، جای هیچ بحثی را باقی نمی گذارند.

نسل اول ایربادز لینک بادز واقعاً توانست از همه لحاظ، نظر مثبت کاربران را به خود جلب کند. حالا به نظر می رسد شرکت ژاپنی می خواهد مدل دومی را هم به زودی راهی بازار کند. به همین دلیل، به تازگی شاهد انتشار جزئیاتی هم از این محصول مورد انتظار بوده ایم. البته تصاویر منتشر شده از این محصول، طراحی کاملا قدیمی و نرمال آن را نشان می دهد. برخلاف نسل نخست که بسیار خلاقانه طراحی شده بود و به کاربر اجازه می داد بدون اینکه اصلا اذیت گردد، ساعت ها به موسیقی گوش دهد، نسل نو درست مثل یک هدفون ساده طراحی شده است و می توان حتی آن را یک مدل مقرون به صرفه قیمت از ایربادز WF-1000XM4 در نظر گرفت.

اینطور که به نظر می رسد، این هدفون هنگام عرضه باید تحت عنوان لینک بادز S، با شماره مدل WF-LSN900 در دسترس قرار بگیرد (مدل نخست با شماره مدل WF-L900 راهی بازار شده بود). این ایربادز اما از قابلیت های بسیار خوبی هم بهره می برد. بنابراین خیلی نباید به ظاهر آن توجه کرد. یکی از قابلیت های این محصول، حالت صدای محیطی است. در واقع این حالت باعث می گردد کاربران بتوانند هنگام گوش دادن به محتوای صوتی، صدای محیط را نیز دریافت نمایند.

نکته جالبی که باید بدانید این است که نسل اول این ایربادز از یک حفره برای این منظور بهره می برد و عملکرد آن هم واقعاً بی نظیر است. بسیاری از ایربادزهای کنونی از طراحی مشابه لینک بادز S بهره می برند اما نسل نخست آن یک محصول استثنائی در این زمینه به شمار میرود. اما کاری که لینک بادز S انجام می دهد ولی بسیاری از ایربادزهای TWS نمی توانند، این است که حالت محیطی را به صورت اتوماتیک فعال می نماید. به صورت کلی نحوه عملکرد این محصول به این صورت است که از رفتار شما به مرور زمان می فهمد که باید چه زمانی بین دو حالت محیط و حذف نویز فعال سوییچ کند و این واقعاً عالی است. البته اگر عملکرد دقیق و خوبی در تشخیص موقعیت های مختلف و فعال کردن یکی از این دو قابلیت ها بر اساس آن داشته باشد.

قابلیت حذف نویز اکتیو یا همان ANC، یکی از نقطه قوت های آن به شمار میرود که به نظر می رسد باید عملکرد میکروفون هایی که این وظیفه را بر عهده دارند، به خوبی همان میکروفون هایی باشد که در مدل WF-1000XM4 برای این منظور بکار گرفته شده اند. به همین دلیل لینک بادز S یک رجحان محسوس در مقایسه با نسل نخست خود خواهد داشت که باعث می گردد گوش دادن به موسیقی با آن، لذت بخش تر هم باشد.

طبق تصاویری که در بالا مشاهده می کنید، این ایربادز باید در سه رنگ مشکی، سفید و طلایی به فروش برسد. متأسفانه نمی دانیم چه قیمتی برای این محصول در نظر گرفته خواهد شد اما اگر بخواهیم با توجه به قیمت سایر محصولات مشابه از سونی، قیمتی را برای لینک بادز S پیش بینی کنیم، به احتمال زیاد باید انتظار داشته باشیم در محدوده 180 تا 280 یورو قرار بگیرد. چون نسل اول ایربادز لینک بادز 180 یورو قیمت گذاری شده و WF-1000XM4 هم 280 یورو قیمت دارد. این ایربادز هم چیزی بین این دو محصول به شمار میرود. بنابراین باید در همین محدوده یادشده قرار بگیرد. گفتنی است فعلا نمی دانیم شرکت ژاپنی چه زمانی می خواهد از این ایربادز رونمایی کند و باید منتظر انتشار خبرهای بیشتر در این رابطه بود.

منبع: GSMArena

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 26 خرداد 1401 بروزرسانی: 26 خرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2123

به "ایربادز لینک بادز S سونی با طراحی قدیمی و قابلیت حذف نویز عرضه می گردد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ایربادز لینک بادز S سونی با طراحی قدیمی و قابلیت حذف نویز عرضه می گردد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید