این کراس اوور مالی هوندا در راه ایران؟

به گزارش لیتن، بعضی خودروسازان ژاپنی همانند نیسان و سوزوکی توجه ویژه ای به بازار های در حال توسعه آسیایی همانند اندونزی و هند دارند.

این کراس اوور مالی هوندا در راه ایران؟

به گزارش دیجیاتو، هوندا نیز از مدتی پیش فعالیت خود را با عرضه هاچ بک های مالی در این بازار ها شروع نموده است. یکی از این خودرو ها هوندا WR-V است؛ اتومبیلی که اکنون از فرم هاچ بک به قالب کراس اوور تغییر شرایط داده است.

نخستین مسئله مجذوب نماینده در خصوص هوندا WR-V، قیمت آن است. قیمت این کراس اوور در اندونزی 17400 دلار است که آن را به یکی از مجذوب نماینده ترین خودرو های مالی بازار آسیا تبدیل می نماید. هوندا WR-V علاوه بر اندونزی، در هند نیز به فروش خواهد رسید. این مسئله می تواند موجب گردد تا بعضی شرکت ها به واردات این کراس اوور مالی ژاپنی علاقمند شوند.

پیش از این و طی دهه 1390، شرکت گلرنگ موتور فامیلی بعضی از محصولات این برند ژاپنی همانند هوندا CR-V، هوندا سیویک و هوندا آکورد را در بازار ایران عرضه نموده بود. بیشتر خودرو های مطرح هوندا در حال حاضر بیش از 20 هزار دلار قیمت دارند. حتی در صورت مهیا بودن شرایط، شانس واردات آن ها به ایران وجود ندارد. با این حال هوندا WR-V می تواند یک گزینه مالی برای بازار ایران باشد و در نبود کراس اوور های مطرح، مورد توجه مشتریان واقع گردد.

مشخصات هوندا WR-V

هوندا WR-V پیشرانه ای از نوع 1.5 لیتری تنفس طبیعی دارد که 121 اسب بخار قدرت و 145 نیوتن متر گشتاور فراوری می نماید. جعبه دنده این خودرو نیز از نوع اتوماتیک CVT است. البته هوندا WR-V در بازار های دیگری همانند هند با مشخصات فنی دیگری نیز قابل خریداری است. برای مثال مشتریان هندی می توانند این کراس اوور را با موتور 1.2 لیتری بنزینی (90 اسب بخار، 110 نیوتن متر) یا موتور 1.5 لیتری توربودیزل (100 اسب بخار، 200 نیوتن متر) به همراه گیربکس پنج سرعته دستی خریداری نمایند که مقرون به صرفه تر از نسخه اتوماتیک خواهد بود.

تعداد سرنشین های هوندا WR-V پنج نفر اعلام شده است و فضای بار آن نیز 380 لیتر حجم را در اختیار مالک قرار می دهد. بالاترین تیپ این خودرو به چهار کیسه هوا، سیستم تهویه مطبوع، سیستم چندرسانه ای به همراه نمایشگر 7 اینچی، دوربین دید عقب، تریم چرمی کابین، سیستم استارت از راه دور و مجموعه Honda Safety Sense (کروز کنترل اتوماتیک، ترمز اضطراری اتوماتیک و نگهدارنده بین خطوط) مجهز است که آن را به یک خودرو مالی ایمن تبدیل می نماید.

منبع: فرارو
انتشار: 18 آبان 1401 بروزرسانی: 18 آبان 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2218

به "این کراس اوور مالی هوندا در راه ایران؟" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "این کراس اوور مالی هوندا در راه ایران؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید