بـاشـگـاه دانـشجـویـان ایـسـنـا شروع به کار کرد

به گزارش لیتن، همزمان با بیستمین سالگرد فعالیت خبرگزاری دانشجویان ایران (خبرنگاران)،این خبرگزاری ضمن تاکید بر هویت دانشجویی خود با راه اندازی اداره خبری جدید با عنوان باشگاه دانشجویان فرصتی دیگر برای معرفی فعالیت های دانشجویان در کانون ها، انجمن های علمی و نشریات دانشجویی فراهم آورد.

بـاشـگـاه دانـشجـویـان ایـسـنـا شروع به کار کرد

خبرگزاری دانشجویان ایران(خبرنگاران) در راستای اهداف مندرج در اساسنامه و به عنوان تنها خبرگزاری دانشجویی در کشور و به منظور ایجاد شرایط لازم برای اطلاع رسانی هرچه بهتر فعالیت های دانشجویی در مناظر عمومی جامعه با راه اندازی اداره خبری با عنوان باشگاه دانشجویان امکان ارتباط و تعامل این خبرگزاری با انجمن ها، تشکل ها و گروه های دانشجویی و دانشگاهی غیرسیاسی را فراهم نموده است.

هدف اصلی این اقدام ایجاد نشاط و پویایی در دانشگاه ها و انعکاس اقدامات علمی و فرهنگی دانشجویان و یاری در راستای تقویت فعالیت های دانشجویی است. انعکاس پررنگ رسانه ای اقدامات غیرسیاسی دانشگاه ها و تمرکز بر اقدامات و فعالیت های فرهنگی و علمی نه تنها موجب ایجاد انگیزه در بدنه دانشجویی کشور جهت رونق این فعالیت ها خواهد شد بلکه موجبات نقش آفرینی دانشجویان در عرصه های عمومی را نیز فراهم خواهد نمود.

باشگاه دانشجویان در خبرگزاری دانشجویان ایران(خبرنگاران) دارای صفحه ای مجزا به آدرس https://www.isna.ir/service/isnaclub خواهد بود و در مرحله نخست تنها اخبار دانشگاه های استان تهران را پوشش خواهد داد. گفتنی است در گام بعد شرایط ارسال اخبار کانون ها، انجمن های علمی و نشریات دانشجویی دانشگاه های سراسر کشور فراهم خواهد شد.

باشگاه دانشجویان فعالیت آزمایشی خود را از بهمن سال 97 شروع نموده است.

راه های ارتباط انجمن های علمی، کانون ها و نشریات دانشجویی دانشگاه های استان تهران با باشگاه دانشجویان خبرنگاران از طرق زیر امکان پذیر است:

شماره تلفن های: 61972238 ـ 61972226 ـ 61972227

شماره فکس: 66483647

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 4 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 713

به "بـاشـگـاه دانـشجـویـان ایـسـنـا شروع به کار کرد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "بـاشـگـاه دانـشجـویـان ایـسـنـا شروع به کار کرد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید