تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction تعیین شد؛ گیم پلی بازی را ببینید

به گزارش لیتن، شرکت یوبی سافت در کنفرانس E3 2021 خود از تاریخ انتشار جدیدترین نسخه از مجموعه ریبنو سیکس رونمایی کرد. بازی Rainbow Six Extraction که یک اثر PvE است روز 25 شهریور برای کنسول های بازی و کامپیوترهای شخصی از راه خواهد رسید. بیایید با ویژگی های مهم رینبو سیکس جدید آشنا شویم.

تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction تعیین شد؛ گیم پلی بازی را ببینید

هواداران مجموعه رینبو سیکس، مدت هاست از یوبی سافت می خواهند تا تکلیف بازی Rainbow Six Extraction را تعیین کند و بالاخره زمان انتشار این اثر اکشن را اعلام کند. این اثر، ابتدا رینبو سیکس قرنطینه نام داشت اما شرایط ایجاد شده در جهان و بار معنایی منفی واژه قرنطینه باعث شد تا یوبی سافت به فکر تغییر اسم آن بیفتد و قول انتشار اطلاعات بیشتر را در آینده ای نزدیک بدهد. خوشبختانه این شرکت فرانسوی بالاخره تسلیم شد و دو ویدیوی باکیفیت از بازی را به نمایش گذاشت. در ویدیوی اول، فضای هیجان انگیز بازی را دیدیم و کمی با دشمنان خون خوار آن آشنا شدیم.

جدیدترین شماره از مجموعه رینبو هم مانند بازی های قبلی یک شوتر تاکتیکی است اما این بار یک تیم سه نفره وارد بازی می شوند و علیه یک تیم انسانی نخواهند جنگید. فرایند بازی به این شکل است که شما همراه دوستان خود یک تیم تشکیل خواهید داد و سپس در حالت های مختلف، جلوی فرازمینی ها خواهید جنگید. بر اساس تریلر سینمایی منتشر شده، نژادهای مختلفی از موجودات فضایی به کره زمین حمله نموده اند و می خواهند تمامی انسان ها را آلوده نمایند و این تیم قهرمانان رینبو سیکس سیج است که باید جلوی هجوم آن ها را بگیرد.

گیم پلی بازی به شیوه های مختلفی دنبال می گردد. یکی از حالت های بازی آن است که جلوی حمله پی درپی دشمنان ایستاد و با کشتن آن ها، امتیاز کسب کرد. حالت اصلی بازی مانند رینبو سیکس سیج به صورت راندهای زمانی تعیین خواهد بود. تیم شما چند دقیقه فرصت دارد تا دشمنان را در نقشه های مختلف پیدا کند و آن ها را بکشد. با رسیدن به انتها هر دور از بازی، دو گزینه جلوی شما قرار داده می گردد: خروج از بازی یا ادامه. در صورت خروج از بازی، به لابی بر خواهید گشت و امتیاز مناسبی دریافت می کنید اما بازی اصلی زمانی آغاز می گردد که شما ادامه می دهید. با انتخاب این گزینه، بخش های تازه ای از نقشه برای شما باز می گردد و البته دشمنان سمج تر و سرسخت تری خواهید دید که زندگی را برایتان جهنم خواهد نمود.

بازی Rainbow Six Extraction، چهار بار به شما اجازه می دهد تا بازی را ادامه دهید اما فرایند بازی هر باز سخت تر می گردد و چالش های بیشتری جلوی شما ظاهر می شوند. تنها بازیکنان حرفه ای می توانند تا دور آخر دوام بیاورند و جلوی حمله فرازمینی ها را بگیرند. همکاری نزدیکی میان این بازی و رینبو سیکس سیج دیده می گردد و اپراتورهای بازی مشترک خواهند بود. در واقع شما 18 اپراتور در اختیار دارید که لباس و آیتم های تزئینی متفاوتی خواهند داشت.

همان طور که قهرمانان بازی در کلاس های مختلفی طبقه بندی شده اند، دشمنان هم در کلاس های متفاوتی از راه خواهند رسید. برای نمونه یکی از این دشمنان، قادر به پرتاب موشک خواهد بود که می تواند تیم شمارا در یک لحظه نابود کند. اگر می خواهید به صورت تکی و یک نفره بازی کنید، باید بگوییم که این گزینه هم برای شما فعال خواهد بود اما تجربه بازی به صورت گروهی لذت بخش تر خواهد بود.

همان طور که خواندید، بازی Rainbow Six Extraction یک اثر PvE است و نبردهای بازیکن مقابل هوش مصنوعی را ارائه می نماید. افرادی که پیروز به تجربه پیش نمایش بازی شده اند، جدیدترین شماره مجموعه رینبو را یک اثر متوسط معرفی نموده اند که بعید است بتواند پیروزیت رینبو سیکس سیج را تکرار کند. به هرحال، منتظر انتشار بازی در روز 25 شهریور برای کنسول های پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری و کامپیوتر های شخصی باشید. در ادامه شما را دعوت به تماشای تصاویر و ویدیوهای بازی می کنیم.

منبع: Gematsu

منبع: دیجیکالا مگ
انتشار: 21 تیر 1400 بروزرسانی: 21 تیر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1756

به "تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction تعیین شد؛ گیم پلی بازی را ببینید" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاریخ عرضه Rainbow Six Extraction تعیین شد؛ گیم پلی بازی را ببینید"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید