تاوکیو: رانیری می تواند با ایتالیا هم جام جهانی را فتح کند

به گزارش لیتن، رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا امیدوار است که یک روز رانیری راهنمایی آتزوری را به عهده بگیرد و این تیم را در جام جهانی به قهرمانی برساند.

تاوکیو: رانیری می تواند با ایتالیا هم جام جهانی را فتح کند

برای دیدن شاهکارهای تاریخ اروپا با تور ایتالیا همراه شوید.

به گزارش خبرنگاران، کلودیو رانیری این فصل پیروز شد لسترسیتی را با کمترین داشته های ممکن به قهرمانی لیگ برتر برساند و نخستین قهرمانی این تیم در این رقابت ها را در تاریخ 132 ساله اش رقم بزند. پیروزیت این مربی ایتالیایی با روباه ها در دشوارترین لیگ باشگاهی دنیا سبب شده تا سران فدراسیون فوتبال ایتالیا نظرشان به رانیری 64 ساله معطوف گردد و او را به عنوان یکی از گزینه های محتمل جانشینی آنتونیو کونته پس از انتها مسابقات یورو 2016 در نظر بگیرند.

کارلو تاوکیو در مراسم شب گذشته (دوشنبه) که کلودیو رانیری در آن جایزه اِنزو بیرزوت را بابت بهترین مربی ایتالیایی فصل دریافت کرد، به خبرنگاران گفت: اعتقاد دارم که رانیری می تواند با تیم ملی ایتالیا، جام دنیای را هم فتح کند که این بهترین پیروزیت برای اوست. در ایتالیا مقیاسِ پیروزیت رانیری منحصربه فرد است و این نشان می دهد که ما سبک ایتالیایی را با شایستگی، تعهد و وظیفه شناسی صادر نموده ایم و تمامی این ویژگی ها در رانیری هست.

وی اضافه کرد: البته این صحبت های من در حد تصور است و این صحبت های من بدین معنا نیست که حتماً رانیری در جام دنیای 2018 روی نیمکت تیم ملی ایتالیا خواهد بود. کلودیو هنوز جوان است و فرصت ادامه فعالیت در این حرفه را دارد. آیا ما رانیری را به عنوان جانشین کونته در نظر داریم؟ باید بگویم این کلودیوست که باید به ما فکر کند.

رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا در انتها تأکید کرد: ما در حال حاضر به چیزهای متفاوتی فکر می کنیم، اما در خانه دوم ورزشی رانیری (انگلیس) هم برای او آرزوی پیروزیت دارند.

منبع: تسنیم
انتشار: 13 دی 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 665

به "تاوکیو: رانیری می تواند با ایتالیا هم جام جهانی را فتح کند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تاوکیو: رانیری می تواند با ایتالیا هم جام جهانی را فتح کند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید