ترجمه دومین کتاب مجموعه گروه سری یک چاپ شد

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، رمان ضربه کاساندرا نوشته روبرت لودلیوم به تازگی با ترجمه محمد قصاع توسط انتشارات کتابسرای تندیس منتشر و راهی بازار نشر گردیده است. این کتاب دومین جلد از مجموعه گروه سری یک است که این نویسنده نوشته است.

ترجمه دومین کتاب مجموعه گروه سری یک چاپ شد

اولین جلد مجموعه مذکور با عنوان الهه مرگ آور توسط همین مترجم و ناشر منتشر شد. روبرت لودلیوم حدود 25 رمان دارد که تمام آن ها در کشورش آمریکا پرفروش بوده اند. از آثار این نویسنده، ترجمه های مختلفی ارائه گردیده و حدود 250 میلیون نسخه به فروخته شده است. لودلیوم متولد سال 1927 و درگذشته به سال 2001 است و یکی از مجموعه آثار شناخته گردیده اش رمان های با محوری شخصیت جیسون بورن هستند که سه گانه سینمایی اش با بازی مت دیمون نیز ساخته گردیده است.

در الهه مرگ آور شخصیتی به نام گایل لایندس به عنوان نویسنده کتاب های پرفروش حضور دارد. او ابتدا خبرنگار و سپس سردبیر مجله بوده و در مراکز نظامی و امنیتی کار نموده است. داستان رمان ضربه کاساندرا نیز ازاین قرارا ست که یک دوست روس از شخصیت جان اسمیت می خواهد برای دیدنش به ونیز برود. اما دوست روس در لحظه دیدار، با رگبار گلوله کشته می گردد.

جان اسمیت به عنوان شخصیت محوری این رمان متوجه می گردد که عده ای می خواهند ویروس مرگ بار آبله را از روسیه دزدیده و از آن استفاده نمایند. این ویروس می تواند به بیماری واگیرداری در سراسر جهان منجر گردیده و عده زیادی را بکشد. جان اسمیت سعی دارد از دزدی این ویروس جلوگیری کند اما افرادی که با آن ها روبروست، از او خیلی جلوتر هستند.

ترجمه فارسی رمان ضربه کاساندرا به تازگی با قیمت 45 هزار تومان عرضه گردیده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 9 دی 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 79

به "ترجمه دومین کتاب مجموعه گروه سری یک چاپ شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ترجمه دومین کتاب مجموعه گروه سری یک چاپ شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید