تعداد قربانیان درگیری قره باغ به روایت پوتین

به گزارش لیتن، فارس نوشت: رئیس جمهور روسیه با انتقاد از ادامه یافتن درگیری میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان گفت، در این مدت کوتاه نزدیک به 5 هزار نفر جان باخته اند.

تعداد قربانیان درگیری قره باغ به روایت پوتین

جهت دریافت خدمات طراحی ورودی باغ ویلا با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. گروه آبان با سالهای تجربه طراحی معماری و ساخت و مشارکت در پروژه های ساختمانی ویلا و باغ کوچک و بزرگ بهترین انتخاب جهت مشاوره و اجرا میباشد.

ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه روز آدینه گفت شمار قربانیان درگیری در قره باغ در حال رسیدن به 5 هزار نفر است.

رئیس جمهور روسیه با اعلام این ارقام گفت: می خواهم نظرات را به این واقعیت جلب کنم که در طول 10 سال جنگ در افغانستان، 13 هزار نظامی و غیرنظامی شوروی کشته شدند.

پوتین اضافه کرد: و اینجا در چنین بازه زمانی کوتاهی، نزدیک به 5 هزار نفر جان باخته اند. چند نفر مجروح شده اند و چه تعدادی از مردم در حال رنج کشیدن هستند؟ چه تعداد کودک در حال رنج کشیدن هستند؟

رئیس جمهور روسیه روز گذشته (پنجشنبه) نیز تأکید کرد: روسیه با هر دو کشور ارمنستان و آذربایجان روابط دارد و آنچه در قره باغ در حال رخ دادن است، فاجعه بوده و ما برای انتها آن کوشش می کنیم.

دور جدیدی از تنش ها میان جمهوری آذربایجان و ارمنستان روز 27 سپتامبر (6 مهرماه) در مورد منطقه مورد مناقشه قره باغ کوهستانی شروع شد و دو طرف یکدیگر را به حمله به قلمروهایشان متهم کردند و علیرغم آنکه تا به امروز دو مرتبه میان ایروان و باکو اعلام آتش بس شده است، درگیری ها همچنان ادامه دارد.

311312

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 10 آبان 1399 بروزرسانی: 10 آبان 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1277

به "تعداد قربانیان درگیری قره باغ به روایت پوتین" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعداد قربانیان درگیری قره باغ به روایت پوتین"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید