تعطیلی لیگ ایتالیا در صورت ابتلای یک بازیکن دیگر به کرونا

به گزارش لیتن، دولت ایتالیا معیارهای سفت و سختی را برای از سرگیری مسابقات فوتبال در این کشور در نظر گرفته است.

تعطیلی لیگ ایتالیا در صورت ابتلای یک بازیکن دیگر به کرونا

با ما همراه باشید و با تور ایتالیا از به بهترین کشور اروپا سفر کنیم و در شهرهای ونیز، فلورانس و رم بگردیم و بناهای تاریخی این کشور تاریخی را از نزدیک ببینیم.

به گزارش خبرنگاران، یکی از موارد اختلاف میان دولت ایتالیا و سازمان لیگ فوتبال این کشور برای از سرگیری مسابقات فصل جاری سری A، پروتکل هایی است که از سوی دولت معین شده و باشگاه ها ملزم به رعایت آنها هستند.

با شروع سیر نزولی ابتلا به کرونا در قاره اروپا پس از شش هفته قرنطینه، اکنون تمرکز روی این مسئله است که چگونه مسابقات فوتبال از سر گرفته شوند.

فدراسیون های فوتبال دو کشور ایتالیا و آلمان به دولت های متبوع خود پروتکل های بسیار مشابهی را در خصوص ابتلای احتمالی یک بازیکن فوتبال در صورت از سر گرفته شدن مسابقات ارائه نموده اند اما واکنشی که هر یک از آنها دریافت نموده اند بسیار متفاوت از دیگری است.

در پروتکل های هر دو فدراسیون آمده در صورتی که یک بازیکن به کرونا مبتلا گردد، او قرنطینه می گردد و از افرادی هم که با او در تماس بوده اند تست های بیشتری گرفته خواهد شد. در آلمان تنها همان بازیکن به قرنطینه دو هفته ای خواهد رفت و سایر هم تیمی های او به بازی های خود ادامه می دهند. در ایتالیا اما داستان متفاوت است و دولت این کشور اعلام نموده صرفاً قرنطینه شدن بازیکن مبتلا کافی نخواهد بود و تمام افرادی که با آن بازیکن به هر نوعی تماس داشته اند باید مانند او دو هفته قرنطینه شوند. این یعنی که تمام هم تیمی های او، اعضای کادر فنی تیم و حتی بازیکنان تیم هایی که با آنها روبه رو شده است باید به قرنطینه بروند. این عملاً به معنا دو هفته تعطیلی دیگر برای سری A است و از آنجایی که دیگر زمانی برای جبران این دو هفته باقی نمی ماند، می تواند منجر به نیمه تمام ماندن فصل گردد.

در همین حال از فرانسه هم خبر می رسد که دولت این کشور قرار است نظر خود را درباره از سرگیری مسابقات فوتبال اعلام کند و گزارش رسانه های محلی حاکی از آن است که دولت مخالف برگزاری هر گونه مسابقه ای تا ماه ژوئن است حتی پشت درهای بسته.

از زمان شیوع کرونا در ایتالیا، تعداد از بازیکنان شاغل در سری A هم به این ویروس مبتلا شده اند که پائولو دیبالا، بلیز ماتویدی و دانیله روگانی از یوونتوس جزو سرشناس ترین آنها بوده اند.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 31 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1041

به "تعطیلی لیگ ایتالیا در صورت ابتلای یک بازیکن دیگر به کرونا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "تعطیلی لیگ ایتالیا در صورت ابتلای یک بازیکن دیگر به کرونا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید