شرح استاندار فارس در مورد عزل معاون علوم پزشکی شیراز

به گزارش لیتن، تغییر یک باره معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز به عنوان سنگر اول مبارزه با کرونا در روزهای سختی که استان فارس هم مانند 30 استان دیگر ایران درگیر بیماری کوید-19 و تبعات و مسائل آن است، موجی از شایعات و اخبار ضد و نقیض را به دنبال داشت.

شرح استاندار فارس در مورد عزل معاون علوم پزشکی شیراز

به گزارش خبرنگاران آنلاین به نقل از ایسنا، طی روزهای گذشته، برای دومین بار تغییر یک مدیر در استان فارس با ابهامات و سئوالات فراوانی همراه شده است؛ بعد از تغییر چراغ خاموش مدیرکل آموزش و پرورش که سئوالات و حتی انتقادهای فراوانی به دنبال داشت، این بار تغییر معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز خبرساز شده است.

اخباری به نقل از دکتر خرسند، معاون سابق این بخش در فضای مجازی منتشر شد که تلویحا علت برکناری خود را عمل نکردن به سفارش یکی از مقام های استان اعلام نموده بود.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز نیز تصریحا این موضوع را تکذیب نموده و آن را به موضوع انتقادهای فراوانی که طی روزهای اخیر به نحوه توزیع ماسک، دستکش و مواد ضدعفونی نماینده توسط داروخانه داران و دیگر بخش های تابعه دانشگاه بین مردم مرتبط دانسته است.

استاندار فارس دخالت در تغییر معاون درمان علوم پزشکی شیراز را تکذیب کرد

استاندار فارس نیز دخالتش در برکناری معاون غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی شیراز را قویا تکذیب و تاکید نمود که شخص رئیس دانشگاه تصمیم گرفته است.

عنایت الله رحیمی مطرح نمود: رئیس دانشگاه علوم پزشکی شیراز او را برکنار نموده است و موضوعات مربوط به چرایی این عزل از ایشان سوال گردد.

او ادامه داد: خود افراد باید ارزیابی نمایند که عملکرد معاون دانشگاه متبوع در مورد ماسک و مواد ضدعفونی نماینده در بازار خوب بوده یا نه؟ اگر خوب نیست پس رئیس دانشگاه باید فکری می نموده و در این صورت این عزل و برکناری طبیعی و منطقی است.

استاندار فارس با اشاره به راه اندازی چند خط جدید فراوریمواد ضدعفونی و ماسک در استان، اظهار داشت: برای تامین ماد ضدعفونی و ماسک به میزان کافی در استان، خط فراوری بعضی اقلام مانند آرایشی به ژل و ماسک تغییر یافته است.

رحیمی ادامه داد: برای فعالیت خط فراوریهای جدید نیز خواسته ایم هرچه سریعتر به صورت فورس ماژور پروانه فعالیت اقلام بهداشتی مانند ژل و دیگر مواد ضدعفونی بدهند که این کار هم صورت گرفته است.

او گفت: نسبت به روزهای گذشته شرایط بهتری در بازار ماسک و مواد ضدعفونی استان ایجاد شده و عزل معاون دانشگاه علوم پزشکی شیراز مربوط به رئیس دانشگاست نه استاندار.

استاندار فارس اضافه نمود: متاسفانه این روزها باب شده هر مدیری که عملکردش مورد ارزیابی وزارتخانه متبوع قرار می گیرد و برکنار می گردد، می گویند استاندار او را برکنار نموده است.

منبع: همشهری آنلاین
انتشار: 4 اردیبهشت 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 912

به "شرح استاندار فارس در مورد عزل معاون علوم پزشکی شیراز" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرح استاندار فارس در مورد عزل معاون علوم پزشکی شیراز"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید