5 جزیره زیبا که از پاتایا تایلند قابل دسترسی است!

به گزارش لیتن، جزایر اطراف پاتایا متعدد و متنوع می باشند که بعضا دارای زیبایی های وصف نشدنی می باشند! خبرنگاران در این مقاله برترین جزایر اطراف پاتایا تایلندرا معرفی نموده است که پیشنهاد می گردد حتما مطالعه نمایید. جزایری دیدنی و جذاب که همچون نقاشی در دل طبیعت خودنمایی می نمایند.

5 جزیره زیبا که از پاتایا تایلند قابل دسترسی است!

از سفر با تور پاتایا لذت ببرید.

اگر قصد سفر به پاتایا را دارید و در جستجوی جزیره های بسیار خوب برای استراحت و تمدد اعصاب هستید، لازم نیست جهتی طولانی را طی کنید. سواحل شن های سفید تایلند در جهان معروف اند و آنهایی هم که در نزدیکی پاتایا واقع شده اند هم با بقیه فرقی ندارند. پس در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا با تعدادی از جزایر زیبایی که در نزدیکی پاتایا قرار داشته و دسترسی به آنها از پاتایا بسیار راحت است، آشنا شوید.

جزیره کو سامت Koh Samet

جزیره سامِت یکی از معروف ترین و محبوب ترین جزایر تایلند بین توریست ها و محلی ها است که دسترسی به آن هم به وسیله پاتایا و هم به وسیله بانکوک بسیار راحت است. آبهای زلال کریستالی، غذاهای دریایی خوشمزه، روزها لم دادن در ساحل و جشن های شبانه از جمله چیزهایی هستند که در جزیره سامت با آن روبرو می شوید. گزینه های موجود برای اقامت در سامت هم متنوع اند و از کلبه های ساحلی ارزان تا ریزورت های انحصاری و پذیرایی برای انواع مسافرها را در بر می گیرد.

جزیره کو لارن Koh Larn

کو لارن یا جزیره لارن که به جزیره مرجانی هم معروف است، جزیره زیبایی با سواحل بسیار دیدنی است که از پاتایا براحتی قابل دسترسی می باشد. جزیره لارن مثل خیلی از سواحل تایلند که ملیت های خاصی به سمت هر کدام از آنها کشیده می شوند، مخصوصا بین توریست های روسی و کارگرانی که در پاتایا مشغول کار می باشند، محبوبیت فراوانی دارد. این جزیره که بین کوهها احاطه شده دارای چشم اندازهای خیره نماینده ای می باشد و شامل انواع زیادی از ورزش ها برای انجام دادن از جمله پاراسل، جت اسکی، کوه پیمایی، ماهیگیری، غواصی و ... است. در روستای اصلی واقع در جزیره لارن امکانات از قیبل یک بازار محلی، مدرسه، کلینیک پزشکی و غیره وجود دارند. در جزیره لارن همچنین می توانید به دکه های شبانه ای که غذاهای دریایی بسیار خوشمزه می فروشند، سر بزنید.

جزیره کو چانگ Koh Chang

جزیره چانگ یکی از بزرگترین و پر رفت و آمد ترین جزایر در خلیج تایلند است که وقتی در پاتایا اقامت دارید می توانید براحتی از آن دیدن کنید. چشم اندازهای متنوع جزیره چانگ سواحل شن سفید هلالی شکل، جنگل های انبوه استوایی پر باران و آبشارهای زیبا را شامل می شوند. لانلی بیچ (Lonely Beach) معروف ترین ساحل این جزیره است که مکان های اقامتی و غذاهای ارزان برای توریست ها فراهم نموده است. در جزیره چانگ به خاطر نزدیکی با مرز کشور کامبوج، تاثیرات کامبوجی زیادی دیده می گردد. اگر در پاتایا هستید و تمایلی به پیاده رفتن به جزایر جنوبی تایلند ندارید، جزیره چانگ بدون شک گزینه ای عالی برای تجربه زندگی در جزیره می باشد.

جزیره کو فای Koh Phai

جزیره فای که به آن جزیره بامبو هم می گویند در مجمع الجزایر کوچکی واقع شده که از پاتایا دسترسی به آن بسیار راحت است. جزیره فای تحت نظارت برج دیده بانی نیروی دریایی سلطنتی تایلند واقع شده است، بنابراین امکانات توریستی دائمی اجازه قرار دریافت در آن را ندارد، به این ترتیب نمی توانید به دلیل نبود امکانات شب را در جزیره بمانید. در جزیره فای فرصت هایی عالی برای غواصی در صخره های مرجانی و تماشای موجودات دریایی مهیا می باشد. غواصی همچنین گزینه عالی برای کسانی است که به ماجراجویی های بیشتر علاقه دارند. به جای غواصی، دریافت حمام آفتاب در کنار ساحل و خواندن یک کتاب هم می تواند راهی عالی برای سپری کردن اوقات فراغت باشد. بهترین گزینه برای رسیدن به جزیره فای، قایق های موتوری است که در اسکله بالی هایی پیر (Bali Hai Pier) پهلو گرفته اند.

جزیره کو ساک Koh Sak

جزیره ساک واقع در نزدیکی پاتایا می تواند انتخابی عالی برای یک سفر یک روزه از پاتایا باشد که تنها 10 کیلومتر با پاتایا فاصله دارد. این جزیره نعل اسبی شکل با ساحل استوایی بکر و دست نخورده شن های سفید، آبهای فیروزه ای و اقامتگاههای غیر دائمی برای فرار از شلوغی و هیاهوی زندگی شهری بسیار ایده آل است. توریست هایی که از جزیره ساک دیدن می نمایند، می توانند غذاهای تازه و خوشمزه تایلندی را از رستوران کوچک محلی جزیره بخرند. به عنوان توریست همچنین می توانید تاریخ جذاب و جالب جزیره را در حین رفتن به سمت دیگر جزیره کشف کنید. جزیره ساک یا کو ساک قبلا یکی از پر رفت و آمد ترین مقصدهای ثروتمندان و افراد معروف جهان شامل نیل آرمسترانگ، دوک ادینبورگ، رضا پهلوی شاه سابق ایران، رئیس جمهوری های سابق آمریکا و همچنین پادشاه تایلند بوده است. در حین پیاده روی در جزیره ساک می توانید جای دست و پای این مهمانان معروف جزیره را ببینید که روی جهت بتنی حک شده است.

پیشنهاد می گردد این مطالب را هم بخوانید:

برترین جذبه های گردشگری پاتایا تایلند

نکات ضروری سفر به پاتایا تایلند

منبع: لحظه آخری
انتشار: 22 آبان 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 553

به "5 جزیره زیبا که از پاتایا تایلند قابل دسترسی است!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "5 جزیره زیبا که از پاتایا تایلند قابل دسترسی است!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید