ثبت سنگین ترین شکست تاریخ چلسی در اروپا برابر بایرن مونیخ

به گزارش لیتن، فاصله بین چلسی و بایرن مونیخ در دو ملاقات مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به خوبی نمایان شد تا چلسی سنگین ترین شکست تاریخ خود در مجموع دو ملاقات رفت و برگشت را تجربه نموده باشد.

ثبت سنگین ترین شکست تاریخ چلسی در اروپا برابر بایرن مونیخ

با ما سفر کنید و با تور ترکیبی اروپا از قاره سبز دیدن کنید و با دریافت خدمات ویزای شینگن از گردش به دور اروپا لذت ببرید.

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، فرانک لمپارد با امید ناچیزی به معجزه به آلیانز آرنا سفر کرد. آنها در ملاقات رفت مرحله یک هشتم با سه گل در استادیوم استمفوردبریج برابر بایرن شکست خورده بودند و این یعنی باید حداقل همین تعداد گل به ثمر می رساندند تا امیدهایشان را زنده نگه دارند. این وظیفه زمانی سنگین تر شد که کریستین پولیسچ، سزار آسپیلیکوئتا، پدرو و ویلیان در این ملاقات غایب بودند. به همین دلیل نتیجه نهایی باعث تعجب افراد زیادی نشد. رابرت لواندوفسکی 9 دقیقه پس از سوت شروع بازی گل اول را از روی نقطه پنالتی به ثمر رساند. بازیکن تیم ملی لهستان، ایوان پریشیچ و تولیسو سه بار دیگر دروازه چلسی را باز کردند تا بازی با نتیجه 1 - 4 به انتها برسد.

تامی آبراهام نیز تک گل آبی پوشان لندنی را به ثمر رساند. چلسی پیش از این هرگز در دو ملاقات رفت و برگشت لیگ قهرمانان 7 گل دریافت ننموده بود و همین امر باعث شد که رکورد بد و ناخواسته ای برای فرانک لمپارد در اولین فصل حضورش روی نیمکت استمفوردبریج به ثبت برسد. بدترین شکست این تیم تا پیش از این ملاقات مربوط به شکست 1 - 4 برابر بارسلونا در دو ملاقات رفت و برگشت در سال 2018 بود. آبی پوشان همچنین در فصل 20 - 2019 در تمامی رقابت ها 79 گل زدند که میانگین 1.44 در هر بازی است. این بدترین میانگین گلزنی تاریخ چلسی بعد از فصل 91 - 1990 است که در آن میانگین هر فصل 1.64 گل وارد دروازه حریفان نموده بودند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 7 مهر 1399 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1209

به "ثبت سنگین ترین شکست تاریخ چلسی در اروپا برابر بایرن مونیخ" امتیاز دهید

1 کاربر به "ثبت سنگین ترین شکست تاریخ چلسی در اروپا برابر بایرن مونیخ" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثبت سنگین ترین شکست تاریخ چلسی در اروپا برابر بایرن مونیخ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید