ثوری: اعلام برنامه المپیک، زنگ آماده سازی را به صدا درآورد

به گزارش لیتن، رئیس فدراسیون بوکس گفت: اعلام زمان برگزاری بازی های المپیک زنگ را برای ما و مسئولان ورزش به صدا درآورد.

ثوری: اعلام برنامه المپیک، زنگ آماده سازی را به صدا درآورد

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، حسین ثوری در خصوص اعلام زمان برگزاری رقابتهای بوکس بازیهای المپیک توکیو، گفت: به تازگی برنامه زمانبندی تمامی رقابت های ورزشی بازی های المپیک توکیو اعلام شد و این نشان از این دارد که زنگ شروع کورس رقابت زده شده است و این پیغام را برای مدیران و مسئولان ورزش کشورمان دارد که از همین حالا فرایند رو به جلو و برنامه های آماده سازی را استارت بزنند تا ورزشکاران هر چه قدرتمندتر در بازیهای المپیک حضور یابند.

وی در خصوص برنامه اردویی تیم ملی بوکس، گفت: از اسفندماه و پس از بازگشت از مسابقات انتخابی بازیهای المپیک توکیو از کشور اردن، هیچ برنامه اردویی نداشتیم ولی کادر فنی تیم ملی به صورت آنلاین تمرینات دو المپیکی مان را زیر نظر دارند. نکته مهمی که در این رابطه وجود دارد، باید برای آماده سازی هر چه بیشتر قهرمانان مان یک فکر اساسی برای تمرین اردویی داشته باشیم. یک سالن ایزوله شده را برای ورزشکارانی که سهمیه المپیک گرفته اند تهیه و تدارک ببینیم تا فرایند آماده سازی المپین ها شروع گردد.

ثوری در خصوص تقسیم بندی سالن شماره 9 مجموعه ورزشی انقلاب بین دو فدراسیون بوکس و کاراته، تاکید نمود: سالن شماره 9 فضای 1400 متری دارد و هر یک از فدراسیون ها 700 متر را برای تمرین ملی پوشان تقسیم خواهند کرد و این تقسیم بندی هنوز انجام نشده است ولی برای رسیدن به اهداف دو فدراسیون باید سختی را به جان بخریم و با یکدیگر تعامل کنیم.

رئیس فدراسیون بوکس که با رادیو تهران گفت وگو می کرد، درباره برنامه ریزی لیگ سال 99 رشته بوکس، گفت: 12 تیم برای شرکت در لیگ بوکس اعلام آمادگی نموده بودند، ولی پس از آنالیز های اقتصادی و مسائل دیگر، فقط 8 تیم استانداردهای ورود به مسابقات لیگ را پیدا کردند. فقط این تیم ها منابع اقتصادی خوبی داشتند که تا سرانجام لیگ مخارج اعضای تیم خود و میزبانی های برگزاری رقابتها را پرداخت نمایند.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 شهریور 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1175

به "ثوری: اعلام برنامه المپیک، زنگ آماده سازی را به صدا درآورد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "ثوری: اعلام برنامه المپیک، زنگ آماده سازی را به صدا درآورد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید