شاهین طبع: امیدوارم هر چه سریع تر به مرحله نهایی کاپ آسیا راه پیدا کنیم

به گزارش لیتن، سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران گفت: امیدوارم هر چه سریع تر به مرحله نهایی کاپ آسیا راه پیدا کنیم تا بیشتر بتوانیم از جوانان تیم در پنجره های بعدی استفاده کنیم.

شاهین طبع: امیدوارم هر چه سریع تر به مرحله نهایی کاپ آسیا راه پیدا کنیم

از سفر با تور سریلانکا به یکی از زیباترین کشورهای آسیایی سفر کنید و از شهرهای زیبای کلمبو و بنتوتا دیدن کنید.

به گزارش خبرنگاران، مهران شاهین طبع در خصوص پیروزی تیم بسکتبال ایران مقابل سوریه در مسابقات انتخابی کاپ آسیا گفت: سوریه تیم بسیار خوبی است. آنها در زمین می جنگند و در بازی های آسیایی هم خیلی ما را اذیت کردند.

سرمربی تیم ملی بسکتبال ایران ادامه داد: این پنجره از کاپ آسیا فرصت مناسبی بود تا تیم ملی را جمع کنیم و آغاز کارمان باشد تا خودمان را برای المپیک آماده کنیم. امیدوارم هر چه سریع تر به مرحله نهایی کاپ آسیا راه پیدا کنیم تا بیشتر بتوانیم از جوانان تیم در پنجره های بعدی استفاده کنیم. علاوه بر این جوانان، پشتوانه خوبی برای تیم ملی خواهند بود.

شاهین طبع گفت: سال جاری لیگ خوبی داریم که جای تشکر از باشگاه ها و فدراسیون بسکتبال دارد. ما با چند بازیکن آسیب دیده وارد اردو شدیم ولی خوشبختانه آمادگی نسبتا خوبی دارند. آنها کمی خستگی ذهنی داشتند که ما در هفته گذشته کوشش کردیم این مشکل هم رفع گردد. راضیم که امروز همه مثل یک خانواده از بازی تیم ملی ایران راضی شدند.

وی در خصوص بازی بعدی مقابل قطر توضیح داد: قطر تیم خوبی است و همواره چند بازیکن غیرقطری در ترکیب خود دارد. کار فنی این تیم بهتر از سوریه است. امیدوارم ملاقات با قطر هم برای ما بازی خوبی باشد. منتظر استقبال بیشتر مردم هستیم.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 11 اسفند 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 816

به "شاهین طبع: امیدوارم هر چه سریع تر به مرحله نهایی کاپ آسیا راه پیدا کنیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شاهین طبع: امیدوارم هر چه سریع تر به مرحله نهایی کاپ آسیا راه پیدا کنیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید