کاپوجیانی: ما به مقدار رقبا تجربه نداریم اما ما هم خوبیم

به گزارش لیتن، النی کاپوجیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان بعد از اولین جلسه تمرین در تایلند میزبان کاپ آسیا گفت: ویلیام جونز تورنمت بزرگی بود، بازی اول در چین تایپه آن ها شوکه بودند اما در ادامه خیلی خوب بازی کردند.

کاپوجیانی: ما به مقدار رقبا تجربه نداریم اما ما هم خوبیم

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران، النی کاپوجیانی سرمربی تیم ملی بسکتبال زنان بعد از اولین جلسه تمرین در تایلند میزبان کاپ آسیا گفت: ویلیام جونز تورنمت بزرگی بود.بازی های خوبی برگزار گردید.من باور دارم میزان پیشرفت شاگردانم و از عملکرد آنها بسیار راضی هستم.بازی اول در چین تایپه آنها شوکه بودند اما در ادامه خیلی خوب بازی کردند.

او اضافه کرد: من باور دارم اگر روند انتهای جام ویلیام جونز را اینجا ادامه بدهیم نتیجه خوبی می گیریم چون مقابل تیم سطح اول کاپ آسیا با چهار امتیاز نتیجه را واگذار کردیم.بازیکنان من نباید بترسند و خوب بازی نمایند.

سرمربی تیم ملی زنان درباره دلیل خط خوردن

دو بازیکن گفت: من باید یک سنتر خط می زدم و عملکرد گلشید باعث این شد و آناهیس در اردن هم خوب نبود و متاسفانه باید بگم درباره او زودتر تصمیم گرفته بودم.

او در مورد نخستین جلسه تمرین در چین تایپه گفت:تمرین اول خیلی خوب نبود که طبیعی است چون ما خسته بودیم و هوا خیلی گرم بود و فضای تمرین تهویه خوبی نداشت.حمایت خوبی برای تمرین ما نشده بود.اما در کل راضی هستم چون تاکتیک هایمان را مرور کردیم.این نوع تمرینات برای نتیجه نیست برای آماده ماندن است.

کاپوجیانی در مورد نتیجه این تورنمت عنوان داشت:همان طور که بارها گفتم ما قدم به قدم پیش می رویم.ما تیم خوبی هستیم و فکر مان را برای همان لحظه که هستیم آماده می کنیم و روی قدم هایمان تمرکز داریم.ما تیم ترسویی نیستیم و به تمام رقبا احترام می گذاریم.ما به میزان رقبا تجربه نداریم اما یاد گرفتیم بازی به بازی پیش برویم.آنها تیم های خوبی هستند اما ما هم خوبیم.من از بازیکنانم می خواهم جنگنده باشند و وظایف شان را خوب انجام بدهند.باور دارم که آنها می توانند توانایی شان را خوب نشان دهند.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 21 مرداد 1402 بروزرسانی: 21 مرداد 1402 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2334

به "کاپوجیانی: ما به مقدار رقبا تجربه نداریم اما ما هم خوبیم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کاپوجیانی: ما به مقدار رقبا تجربه نداریم اما ما هم خوبیم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید