معرفی 10 ایرلاین با برترین غذای اکونومی

به گزارش لیتن، برترین غذای اکونومی

بیشتر مسافرانی که با هواپیما سفر می نمایند بلیط هواپیمای اکونومی را رزرو می نمایند. این یک واقعیت است که بخش اعظم مسافران با استفاده از پروازهای اکونومی سفر می نمایند و از عهده هزینه بالای پرواز فرست کلاس برنمی آیند. خوشبختانه در سال های اخیر کیفیت پرواز و خدمات به طرز چشمیگری بالا رفته و امروزه می توانیم با پرواز اکونومی نیز خدمات مناسبی دریافت کنیم. یکی از این خدمات و شاید مهم ترین آن ها، غذای هواپیماست. یک غذای خوشمزه می تواند تجربه سفرهوایی شما را به تجربه ای فراموش نشدنی و لذتبخش تبدیل کند. به همین علت در این مطلب می خواهیم در خصوص 10 ایرلاین با برترین غذای اکونومی صحبت کنیم و این شرکت های هواپیمایی را به شما معرفی کنیم. خواندن این مطلب برای آن دسته از مسافران که به شکم گردی علاقمندند و تمام مسافرانی که به کیفیت غذایشان اهمیت می دهند توصیه می گردد. با خبرنگاران همراه باشید.

معرفی 10 ایرلاین با برترین غذای اکونومی

1- تای ایرویز | Thai Airways

طعم و مزه بی نظیر نودل بادام زمینی، کاری ماتسامان و غذاهای برنجی جنوب شرق آسیا باعث شده هواپیمایی تای ایرویز در صدر فهرست رجحانن غذای اکونومی وبسایت اسکای ترکس (Skytrax) قرار بگیرد. انتخاب این شرکت هواپیمایی به عنوان رجحانن ارائه دهنده غذای اکونومی خبر خوبی برای مسافرانی است که به بانکوک و تایلند سفر می نمایند. در صورتی که با پرواز تای ایرویز به تایلند سفر کنید می توانید سفر خود را با یک وعده غذای هیجان انگیز و خوشمزه آغاز کنید. اگر آشپزی آسیایی زیاد باب طبع شما نیست هم نگران نباشید، تای ایرویز طیفی متنوع از غذاهای بین المللی را نیز در پروازهای خود ارائه می نماید.

2- ترکیش ایرلاین | Turkish Airlines

تقریبا هرجا که بحث رجحانن غذای هواپیما باشد نام ترکیش ایرلاین به چشم می خورد! کیفیت غذا و طعم خوشمزه این شرکت هواپیمایی ترکی که یکی از رجحانن ایرلاین های جهان به شمار می رود زبانزد خاص و عام است. مسافرانی که بلیط هواپیمای ترکیش ایرلاینز را خریداری نموده باشند می دانند که یکی از لذتبخش ترین مرحله سفر با هواپیمایی ترکیش، امتحان غذاهای متنوع و خوشمزه این ایرلاین است. غذاهای ترکیش ایرلاین در پرواز اکونومی طیف متنوعی از غذاهای ترکی و مدیترانه و بعلاوه غذاهای لذیذ بین المللی است. صد البته که در طول پرواز قهوه مشهور ترک و چای نیز به مسافران ارائه می گردد. انواع کباب و غذاهای گوشتی، باقلوا و کوفته که با ذائقه ایرانی ها نیز کاملا سازگار است از جمله غذاهای پرواز اکونومی ترکیش ایرلاین است.

3- آسیانا ایرلاینز | Asiana Airlines

شرکت هواپیمایی آسیا ایرلاینز تیمی مجرب از رجحانن آشپزها را به کار گرفته تا رجحانن تجربه غذاهای سئول و کره جنوبی را به مسافران ارائه کند. مسافرانی که با بلیط هواپیمای اکونومی آسیانا ایرلاینز به فرودگاه اینچئون سفر می نمایند می توانند قبل از رسیدن به سئول، تجربه ای دست اول از آشپزی کره ای را تجربه نمایند. انواع نودل های خوش طعم کره ای، سوپ های تند و پرمزه، غذاهای ژاپنی و سالاد سبزیجات تر و تازه از جمله غذاهای پرواز اکونومی آسیانا ایرلاینز است.

4- الاتحاد | Etihad

هواپیمایی الاتحاد نیز در فهرست 5 ایرلاین با رجحانن غذای اکونومی هواپیما قرار می گیرد. این شرکت هواپیمایی اماراتی با ارائه غذاهای لذیذ عربی، آشپزی مدیترانه ای، برنج زعفرانی در کنار انواع غذاهای بین المللی و منطقه ای، تصویر چندملیتی دبی را به خوبی نمایش می دهد.

5- کاتای پسیفیک | Cathay Pacific

این شرکت هواپیمایی در پروازهای اکونومی خود، مسافران را با رجحانن و خوشمزه ترین غذاهای هنگ کنگ آشنا می نماید. این غذاها که برگرفته از منطقه ها مختلف هنگ کنگ هستند شامل انواع سوپ نودل داغ و خوشمزه، غذاهای برنجی خوش طعم و انواع کاری شرقی می شوند. اگر با پرواز اکونومی کاتای پسیفیک سفر می کنید و رژیم غذایی خاصی دارید اصلا نگران نباشید! این ایرلاین انواع غذاهای رژیمی و خاص مثل غذاهای گیاهخواران، بدون گلوتن و کم لاکتوز را به نیز به مسافرانش ارائه می نماید.

6- سنگاپور ایرلاینز | سنگاپور Airlines

سنگاپور کشوری مدرن، ثروتمند و چندفرهنگی است که تاثیر فرهنگ های مختلف را می توان در آن مشاهده کرد. این تنوع فرهنگی در غذای اکونومی سنگاپور ایرلاینز نیز به خوبی مشاهده می گردد. غذای اکونومی سنگاپور ایرلاینز یک سورپرایز بزرگ و البته خوشمزه برای مسافران است: در بعضی پروازها نودل های چینی با سس تند و در پروازی دیگر راگو ایتالیایی با سبزیجات بخارپز سرو می گردد. بعضی مسافران از کاری های هندی تند وتیز لذت می برند و بعضی دیگر سینه مرغ سوخاری یا ماهی این ایرلاین را دوست دارند. سنگاپور ایرلاینز علاوه بر وعده اصلی، با دسرهای خوشمزه و شیرین مثل مافین، بستنی و غیره نیز از مسافران پذیرایی می نماید.

7- هواپیمایی آنا آل نیپون | ANA All Nippon

شعار هواپیمایی آل نیپون حس ژاپنی است. به همین علت جای تعجب نیست که غذای اکونومی این ایرلاین کاملا تحت تاثیر آشپزی شرقی و ژاپنی است. نوشیدنی های معطر و ابتکاری این ایرلاین در کنار غذاهای دریایی، کاری های تند و تیز، ماهی دم زرد با سس سویا، فیله ماهی سالمون و سیب زمینی گنوچی ایتالیایی تجربه ای لذیذ و بیادماندنی به مسافران ارائه می نماید.

8- اوا ایر | EVA Air

اگر با بلیط هواپیمای اکونومی اوا ایر به مقصد فرودگاه تائویوان تایوان سفر می کنید می توانید سفر خود را با سوپ چینی خوشمزه آغاز کنید، سپس برای ناهار برنج بخارپز تایوانی و درهنگام عصر نیز نوشیدنی های گوارای تایوانی را نوش جان کنید. این هواپیمایی تایوانی یکی از رجحانن غذای اکونومی را به مسافرانش ارائه می نماید و تجربه ای فراموش نشدنی از غذای تایوانی را به مسافران خود هدیه می نماید.

9- گارودا ایندونزیا | Garuda Indonesia

شکی نیست که هواپیمایی گارودا ایندونزیا یکی از باکیفیت ترین و رجحانن غذای اکونومی را به مسافرانش ارائه می نماید. این ایرلاین سال گذشته در فهرست رجحانن غذای اکونومی در رتبه دوم قرار داشت و یکی از رجحانن تجربیات سفر را در اختیار مسافران قرار می دهد. غذاهای ارائه شده در پرواز اکونومی طیف متنوع و خوشمزه ای از غذاها، از برنج سرخ شده یا ناسی گورنگ (nasi goreng) تا غذاهای بین المللی را در برمی گیرد.

10- لوفت هانزا | Lufthansa

آخرین ایرلاین در فهرست رجحانن غذای اکونومی، هواپیمایی لوفت هانزا است. مسافرانی که بلیط هواپیمای لوفت هانزا را خریداری نموده اند می توانند در طول پرواز از غذاهای ساده، سلامت و در عین حال خوشمزه لوفت هانزا لذت ببرند. نان کروسان ترد و تازه، آب میوه های طبیعی، انواع سوپ و غذاهای خوشمزه بین المللی منوی غذای اکونومی لوفت هانزا را تشکیل می دهند.

فهرستی که با هم مرور کردیم 10 ایرلاین با رجحانن غذای اکونومی بود که به وسیله وبسایت اسکای ترکس منتشر شده است. همان طور که دیدیم وقتی بحث غذای خوشمزه و طعم می گردد ایرلاین های آسیایی و شرقی جلودار هستند. آشپزی خوشمزه و لذیذ آسیایی و مدیترانه ای آنقدر پرطرفدار است که همواره به عنوان خوشمزه ترین غذاها انتخاب می گردد. نکته جالبی که در این فهرست به چشم می خورد این است که از 10 ایرلاین، همگی آسیایی هستند و تنها لوفت هانزا متعلق به اروپا و آلمان است. هرچه باشد آشپزی خوش طعم و پرمزه آسیایی به عنوان غذای هواپیما نیز رجحان خود را نشان می دهد.

منبع: hopper.com

منبع: الی گشت
انتشار: 18 اسفند 1400 بروزرسانی: 18 اسفند 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2039

به "معرفی 10 ایرلاین با برترین غذای اکونومی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی 10 ایرلاین با برترین غذای اکونومی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید