جانشین نیمار، خریدی که روی دست بارسا ماند!

به گزارش لیتن، به نظر می رسد باید ماندنی شدن عثمان دمبله حداقل برای یک فصل دیگر در بارسا را قطعی بدانیم.

جانشین نیمار، خریدی که روی دست بارسا ماند!

به گزارش گروه ورزشی خبرنگاران به نقل از مارکا، عثمان دمبله از زمانی که در سال 2017 برای جانشینی نیمار و با قراردادی 105 + 40 میلیون یورویی از دورتموند به بارسا پیوست، در این تیم نتوانسته انتظارات را برآورده کند و به دلیل مصدومیت های پیاپی در این دوره، 63 بازی را از دست داده است. بسیاری از منتقدین بارسا معتقدند باشگاه کاتالان باید در تابستانی آینده او را به فروش برساند.

با وجود اینکه دمبله در ماه فوریه بار دیگر از ناحیه همسترینگ مصدوم شده؛ ولی با وجود همه مسائل، مدیریت بارسا به دلایلی خاص تمایلی به واگذاری او ندارد.

در واقع باشگاه بارسلونا نمی خواهد دمبله را با مبلغ کمتر از 100 میلیون یورو به فروش برساند ولی از سوی دیگر، هیچ باشگاهی حتی 60 میلیون یورو هم برای ستاره فرانسوی پرداخت نمی نماید.

ایجنت دمبله در جابجایی زمستانی با باشگاه بارسلونا وارد مذاکره شد و از مدیران باشگاه خواهان جدایی این بازیکن در تابستان شد.

مدیران بارسا اما به ایجنت دمبله پاسخ منفی دادند و مدعی شدند که در ادامه فصل و با توجه به درخشش این بازیکن، در خصوص آینده او تصمیم خواهند گرفت.

مصدومیت شش ماهه اخیر دمبله و سابقه آسیب دیدگی های او در سه سال گذشته(هفت مصدومیت عضلانی)، کافی هستند تا در خصوص علاقه دیگر باشگاه ها به او تردیدها بیشتر گردد.

با توجه به این موضوع و به خاطر ویژگی های فوق العاده او در دریبل زدن، تمام کنندگی و دو پا بودن، باشگاه روی او حساب می نماید و نمی خواهد او را به هر قیمتی به فروش برساند.

دمبله تا سال 2022 با بارسلونا قرارداد دارد و تا این لحظه 74 بازی برای این تیم انجام داده، 19 گل به ثمر رسانده و 17 پاس گل داده است. دمبله در این مدت با پیراهن بارسلونا چهار جام قهرمانی هم بدست آورده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 17 خرداد 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1013

به "جانشین نیمار، خریدی که روی دست بارسا ماند!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "جانشین نیمار، خریدی که روی دست بارسا ماند!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید