خیلی دیر متوجه مصدومیت غفور شدیم، تقویم فدراسیون جهانی فشرده است

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، ایگور کولاکوویچ در جمع خبرنگاران حاضر در اردوی تیم ملی والیبال درباره آخرین شرایط بازیکنان گفت: خودتان واقف هستید که اهمیت بالایی برای المپیک وجود دارد. هر تیمی در راستا رسیدن به این مسابقات آمادگی دارد. از چهارم دسامبر کارمان را شروع کردیم. با توجه به تعطیلی لیگ، بازیکنان را در اختیار داشتیم. لژیونرها هم رفته رفته به تیم اضافه می شوند. به هر حال آنها درگیر تیم های خود هستند و باید پس از مسابقات به ما اضافه شوند.

خیلی دیر متوجه مصدومیت غفور شدیم، تقویم فدراسیون جهانی فشرده است

سرمربی تیم ملی والیبال ایران اضافه نمود: خوشبختانه بازیکنان برای حضور در رقابت های انتخابی المپیک آماده هستند و می دانند که چقدر بازی های انتخابی در چین مهم است تا پنجه به پنجه کار را در رقابت با حریفان پیش ببرند و بتوانیم به آوردگاه مهم المپیک برسیم.

وی درباره آخرین شرایط مصدومان تیم ملی والیبال که به نظر می رسد دردسرساز شود تاکید کرد: همگی می دانیم مصدومیت بخش لاینفک بازی هاست. کمال بی انصافی است که کسی را مقصر بدانیم. امیر غفور ظاهرا در ایتالیا مصدوم شده است. با وجود MRI متوجه مصدومیت او نشدند و به زور گفتند بازی کند. فرهاد قائمی هم در لیگ ایران مصدوم شد و تقصیر کسی هم نیست.

کولاکوویچ ادامه داد: اجازه بدهید من هم موافقت خودم را با شما داشته باشم که تقویم مسابقات فدراسیون جهانی والیبال بسیار فشرده است. عملا زمانی برای ریکاوری وجود ندارد و رقابت ها بسیار فراوان است. این موضوع مدام خطر مصدومیت را افزایش می دهد.

سرمربی تیم ملی والیبال درباره امید خود برای صعود به المپیک توکیو اضافه نمود: در واقع همه ما اینجا هستیم و ایمان داریم به المپیک توکیو راه پیدا کنیم. در غیر اینصورت اینجا نبودیم. اعتقاد داریم که این اتفاق می افتد.

کولاکوویچ در پاسخ به سوال خبرنگاران، مبنی بر اینکه چه کسانی را بطور قطع دعوت می کنید و آن را چه زمانی اعلام می کنید اضافه نمود: اسامی 16 بازیکن را داریم که از بین آنها 14 نفر اعزام می شوند. باید تمام افراد را بررسی کنیم و همه ابعاد نظیر مصدومیت بازیکنان در روزهای تمرینی را مدنظر قرار می دهیم.

وی درباره اینکه چرا بازی تدارکاتی برای والیبالیست ها در نظر گرفته نشد گفت:قطر، تونس و مصری ها برای بازی تدارکاتی درخواست داده بودند که نشد. قطری ها خواستند در دسامبر بازی کنیم اما عملا با برنامه ما هماهنگی نداشت. فرانسه هم خواهان بازی در کشور خودشان در ژانویه بود که با توجه به حضور در چین امکان پذیر نمی شد. به خاطر همین مسائل بازی تدارکاتی نداریم.

سرمربی تیم ملی والیبال در پایان راجع به حضور شهرام محمودی اضافه نمود: خیلی دیر متوجه مصدومیت امیر غفور شدیم. با این حال شهرام محمودی رفته رفته در حال بازگشت به شرایط ایده آل است تا به تیم ملی کمک کند.

به گزارش خبرنگاران، اسامی 16 بازیکن تیم ملی والیبال برای حضور در اردوی انتخابی مسابقات راهیابی به المپیک 2020 توکیو که در چین برگزار می شود به شرح زیر است:

سعید معروف

جواد کریمی

محمدرضا وادی

پویا فیاضی

مجتبی میرزاجان پور

مرتضی شریفی

محمد موسوی

علی شفیعی

مسعود غلامی

علی اصغر مجرد

محمدرضا حضرت پور

محمدرضا موذن

میلاد عبادی پور

شهرام محمودی

پوریا یلی

امیرحسین اسفندیار

از بین این بازیکنان قرار است 14 نفر در فهرست نهایی حضور داشته باشند.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 1 اسفند 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 790

به "خیلی دیر متوجه مصدومیت غفور شدیم، تقویم فدراسیون جهانی فشرده است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "خیلی دیر متوجه مصدومیت غفور شدیم، تقویم فدراسیون جهانی فشرده است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید