درخشش دانشگاه آزاد شهرکرد در بین 101 واحد دانشگاهی برتر ایران

به گزارش لیتن، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد گفت: این واحد دانشگاهی توانست رتبه هفتم را در نظام رتبه بندی سایمگو 2020 کسب کند.

درخشش دانشگاه آزاد شهرکرد در بین 101 واحد دانشگاهی برتر ایران

به گزارش از ، ابراهیم رحیمی رئیس دانشگاه آزاداسلامی واحد شهرکرد گفت: در آخرین رتبه بندی سایمگو که سال 2020 منتشر شد، این واحد دانشگاهی توانست رتبه هفتم را میان دانشگاه های آزاد سراسر کشور کسب کند و بین 101 واحد دانشگاهی برتر ایران قرار بگیرد.

او اضافه نمود: چاپ تعداد 70 مقاله به وسیله اعضای هیئت علمی این واحد دانشگاهی در مجلات برتر بین المللی در سال 99 و رشد چشمگیر 89 درصدی انتشار مقالات ISI (WOS) در دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد از دلایل دستیابی به این رتبه است.

رحیمی اضافه نمود: نظام سایمگو، یکی از معتبرترین نظام های بین المللی رتبه بندی دانشگاه ها و مؤسسات تحقیقاتی دنیا است که دانشگاه ها را بر اساس عملکرد پژوهشی و در قالب مقالاتی که در نشریات معتبر بین المللی نمایه شده، ارزیابی و رتبه بندی می نماید.

او گفت: در این رده بندی، ایران با 101 دانشگاه برتر در میان این جمع نهاده شد که 27 واحد دانشگاه آزاد اسلامی حضور داشتند و دانشگاه آزاد اسلامی واحد شهرکرد در این رتبه بندی در رده 84 ایران و 810 دنیا ایستاد در شاخص تحقیقات رده 425، شاخص ابداعات رده 538 و در شاخص اجتماعی در رده 250 جای گرفت.

رحیمی ادامه داد: در این رتبه بندی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات در رده 711 دنیا و 22 ایران و رتبه نخست را میان دانشگاه های آزاد سراسر کشور به خود اختصاص داد.

ع

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 5 شهریور 1400 بروزرسانی: 5 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1825

به "درخشش دانشگاه آزاد شهرکرد در بین 101 واحد دانشگاهی برتر ایران" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "درخشش دانشگاه آزاد شهرکرد در بین 101 واحد دانشگاهی برتر ایران"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید