دهمین مدرسه تابستانه بین المللی پژوهشگاه رؤیان برگزار گشت

به گزارش لیتن، دهمین مدرسه تابستانه بین المللی پژوهشگاه رؤیان با عنوان پزشکی مولکولی طی پنج روز پژوهشگران کشور را با زمینه های پژوهشی دانش نوین پزشکی در آینده آشنا کرد.

دهمین مدرسه تابستانه بین المللی پژوهشگاه رؤیان برگزار گشت

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، دهمین مدرسه تابستانه بین المللی پژوهشگاه رؤیان با موضوع پزشکی مولکولی، تشخیص و درمان برگزار گشت. این مدرسه تابستانه از 22 تیرماه آغاز شد و پس از پنج روز فعالیت، در 26 تیرماه به کار خود پایان داد.

شریف مرادی دبیرعلمی دهمین مدرسه تابستانه بین المللی پژوهشگاه رؤیان در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران، گفت: در این مدرسه 250 دانش پژوه حضور داشتند و از ارائه اساتید برتر کشور در حوزه سلول های بنیادی استفاده کردند. همچنین در این مدرسه اساتیدی از خارج از کشور نیز حضور داشتند.

وی درباره علت انتخاب عنوان مدرسه تابستانه امسال گفت: در دانش نوین پزشکی، بحث پزشکی مولکولی بحث آینده است و با توجه به اینکه هدف این مدرسه آموزش پژوهشگران نیز متناسب با نیازهای آینده است، تصمیم گرفته شد که موضوع پزشکی مولکولی درنظر گرفته شود تا زمینه مسیرهای آینده پژوهش را برای پژوهشگران تشریح کند.

مرادی اظهار داشت: مطابق روند دیگر مدارس تابستانه رؤیان، در این دوره هم دانشجویان به پژوهش و نگارش مقاله تشویق شدند و مقالات برتر معرفی گشت.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 30 مرداد 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 283

به "دهمین مدرسه تابستانه بین المللی پژوهشگاه رؤیان برگزار گشت" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دهمین مدرسه تابستانه بین المللی پژوهشگاه رؤیان برگزار گشت"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید