دی ماه بهترین فرصت برای سفر به کیش ، کیش مقصد محبوب زمستانی

به گزارش لیتن، جزیره کیش را می توان متفاوت ترین و خاص ترین مقصد گردشگری ایران نامید. به خصوص در فصول سردتر سال یعنی پاییز و زمستان که هوای نیمه شمالی کشور برای مسافرت خیلی مناسب نیست نیمه جنوبی کشور و به شکل ویژه جزیره کیش بسیار برای تفریح و مسافرت مناسب هستند.

دی ماه بهترین فرصت برای سفر به کیش ، کیش مقصد محبوب زمستانی

اگر علاقمند به سفر با بهترین تور کانادا ارزان قیمت هستید با ما همراه شوید

این موضوع باعث شده است بیشتر شرکت های هواپیمایی و آژانس های چارتر نمایند این جهت پروازی را پوشش دهند و برای ارائه قیمت و خدمات مناسب با یکدیگر رقابت نمایند. تعداد بالای پروازهای چارتری و سیستمی در این جهت باعث شده بلیط هواپیمای تهران کیش همواره موجود باشد و نوسان قیمت زیادی داشته باشد.

پرواز تهران کیش:

در حال حاضر هر روز حداقل 13 پرواز از تهران به کیش انجام می گردد. معمولا شنبه ها و آدینه ها بلیط هواپیما تهران کیش ارزان تر است و سه شنبه ها و چهارشنبه ها پرواز تهران و کیش به بالاترین قیمت خود می رسد. ایرلاین های کیش و زاگرس و ماهان و ساها و ایران ایرتو هر روز حداقل یک پرواز تهران به کیش دارند. یکی از معیارهای مهم در خرید آنلاین بلیط هواپیما تهران به کیش ایرلاین هایی هستند که ارائه دهنده بلیط هواپیما می باشند که بر اساس خدمات متفاوت ممکن است هزینه گوناگونی داشته باشد. پرواز تهران به کیش یک پرواز حدودا 1.5 ساعته است که معمولا قیمت آن بین 170 تا 400 هزار تومان متغیر است. البته در شرایط مختلف این قیمت ممکن است پایین تر یا خیلی بالاتر هم برود.

قیمت بلیط هواپیمای تهران کیش:

رقابت بین شرکت های هواپیمایی برای پرواز تهران به کیش باعث شده تا قیمت بلیط هواپیما نوسان زیادی داشته باشد. قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش به موارد گوناگونی مثل کلاس پرواز، شرکت هواپیمایی، زمان و یا فصل خریدار بستگی دارد. برای مثال در فصل بهار و تعطیلات نوروزی که تعداد زیادی مسافر به جزیره کیش سفر می نمایند قیمت بلیط هواپیما افزایش پیدا می نماید به همین دلیل بهتر است که زودتر بلیط خود را بخرید. آب و هوای کیش در فصل تابستان گرمتر است و میزان سفر به جزیره کیش کم می گردد و همین باعث می گردد که بلیط ارزان هواپیما تهران به کیش زیاد گردد. علاوه بر فصل، روز خرید بلیط نیز بسیار مهم است برای مثال در اواسط هفته که تایم کاری محسوب می گردد نسبت به آخر هفته قیمت بلیط هواپیما تهران به کیش ارزانتر می گردد پس برای خرید در اواسط هفته و ایام غیر تعطیل اقدام کنید. اما یکی از مهم ترین عوامل مدت زمان باقی مانده تا پرواز است. مثلا در ایامی که تقاضا خیلی کم است هر چه به زمان پرواز نزدیک شویم قیمت کمتر می گردد و زمانی که تقاضا زیاد باشد لحظه به لحظه قیمت بالاتر می رود.

پیش بینی قیمت بلیط تهران کیش با هوش مصنوعی:

با توجه به متغیر بودن قیمت بلیط هواپیما و نوسانات آن، انتخاب اینکه بلیط خود را چه زمانی رزرو کنید می تواند به کاهش هزینه شما یاری شایانی بکند. سیستم مبتنی بر هوش مصنوعی چمدون با تحلیل فرایند تغییرات قیمت بلیط هواپیما می تواند به شما یاری کند تا ارزانترین بلیط هواپیما به مقصد کیش را بخرید. کافیست بلیط هواپیما کیش به تهران را در چمدون جستجو کنید، چمدون علاوه بر لیست پروازهای موجود به شما خواهد گفت که آیا الان زمان مناسبی برای خرید بلیط تهران کیش است یا بهتر است صبر کنید.

منبع: چمدان
انتشار: 1 بهمن 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 703

به "دی ماه بهترین فرصت برای سفر به کیش ، کیش مقصد محبوب زمستانی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "دی ماه بهترین فرصت برای سفر به کیش ، کیش مقصد محبوب زمستانی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید