رضوانی: آمادگی میزبانی مسابقات واترپلو انتخابی قهرمانی دنیا را داریم

به گزارش لیتن، رئیس فدراسیون شنا گفت: ما به کنفدراسیون شنای آسیا اعلام نموده ایم که آمادگی میزبانی مسابقات در بخش مردان را داریم و منتظر جواب هستیم.

رضوانی: آمادگی میزبانی مسابقات واترپلو انتخابی قهرمانی دنیا را داریم

به گزارش خبرنگاران، محسن رضوانی در خصوص انتخابش به عنوان رئیس فدراسیون شنا، شیرچه واترپلو برای سومین دوره متوالی گفت: از مجمع ممنونم و امیدوارم امانتدار خوبی برای این اعتماد باشم. شرایط کشور معین است و محدودیت زیادی با شیوع کرونا به وجود آمده است. این مشکل در شنا نسبت به سایر رشته ها پررنگ تر است به طوری که در برخی از استان ها، استخرها هنوز باز نشده است.

رئیس فدراسیون شنا ادامه داد: خوشبختانه در این شرایط، اتفاقات خوبی افتاد و 3 شناگر ما در مسافت کوتاه، نتایج خوبی به دست آوردند. امیدوارم به هدفی که در بازی های آسیایی داریم، دست پیدا کنیم و هموطنان ما خشنود شوند. شناگران ما در حال تمرین هستند.

رضوانی در خصوص برنامه های پیش روی فدراسیون شنا گفت: امیدوارم برنامه هایی که چند سال است آغاز شده اند به مقصود برسند. ما قصد داریم آموزش شنا را در 7 مرحله جلو ببریم و با یک مربیگری شناگر حرفه ای، آموزش شنا را جدا کنیم. تیم ملی واترپلو نیز، تمرینات خود را حدود 9 ماه است که آغاز نموده و یک سفر تدارکاتی هم به ترکیه داشته اند.

وی توضیح داد: آنها 2 سال است که بازی رسمی نداشته اند. لیگ واترپلو آغاز شده و مسابقات انتخابی قهرمانی دنیا یک ماه دیگر در قزاقستان آغاز خواهد شد. 7 تیم برای شرکت در این مسابقات اعلام آمادگی نموده اند و ژاپن نیز که میزبان مسابقات قهرمانی است نیز خواستار شرکت در این مسابقات شده است. هفته آینده تصمیم گیری خواهد شد که آیا این مسابقات برگزار خواهد شد یا نه.

رئیس فدراسیون شنا گفت: ما به کنفدراسیون شنای آسیا اعلام نموده ایم که آمادگی میزبانی مسابقات در بخش مردان را داریم و منتظر جواب هستیم. همه ما باید به شنا بیشتر بپردازیم تا بیشتر دیده گردد. باید فضایی سالم در کشور از رشته های پایه که شنا، دوومیدانی و ژیمناستیک هستند ایجاد کنیم. تعداد زیادی از هیئـت های استانی ما استخر دارند و ما امیدواریم که سایر هیئت ها هم به استخر مجهز شوند. این قضیه در بعد ورزش همگانی و حرفه ای تاثیرگذار است.

او در خصوص کارشناس خبره فدراسیون توضیح داد: آقای اسکندریون، کارشناس خبره فدراسیون است. فرید فتاحی نیز از مدیران بااخلاق کشور است که 2 سال دبیر فدراسیون بود. با وجود حضور فتاحیان در کمیته ملی المپیک، آقای اسکندریون به عنوان کارشناس خبره معرفی گردید.

رضوانی در خصوص استخر مجموعه آزادی گفت: استخر و سالن 12 هزار نفری، آزادی، جزو سرمایه های کشور هستند. سالن آزادی، چند هفته است که تکمیل شده و اسپانسر بدون مبلغ زیادی، این کار را انجام داده است. چراغ های سقف استخر آزادی و سایر سخت افزارها هم خریداری شده و قرار است نصب و درست گردد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 18 فروردین 1401 بروزرسانی: 18 فروردین 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2059

به "رضوانی: آمادگی میزبانی مسابقات واترپلو انتخابی قهرمانی دنیا را داریم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "رضوانی: آمادگی میزبانی مسابقات واترپلو انتخابی قهرمانی دنیا را داریم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید