کره جنوبی بدون سرمربی ایرانی در آلماتی، امید مدال کاتا غایب بزرگ

به گزارش لیتن، به گزارش خبرنگاران، رقابتهای کاراته قهرمانی آسیا شنبه آینده، 27 آذرماه به میزبانی قزاقستان در آلماتی شروع می گردد. جایی که 545 کاراته کا از 29 کشور به مدت چهار روز به رقابت خواهند پرداخت. اما در این بین ماکائو با مربی ایرانی خود همچون مسابقات قهرمانی دنیا، در آسیا نیز حضور نخواهد داشت و کره جنوبی نیز با نفرات محدود راهی آلماتی می گردد.

کره جنوبی بدون سرمربی ایرانی در آلماتی، امید مدال کاتا غایب بزرگ

این تیم با سه کاراته کا در اوزان 84- و 84+ کیلوگرم مردان و 50- کیلوگرم زنان، سه کاراته کا در رده های پایه و بعلاوه یک کاتا روی جوان در این مسابقات حضور خواهد داشت. احمد صافی سرمربی ایرانی کره ای ها در سفر به قزاقستان تیم ملی را همراهی نخواهد کرد.

نکته مهم در اعزام کره ایها، غیبت پارک هیجون کاتاروی المپیکی این کشور روی تاتامی آسیاست. پارک که سهمیه المپیک کسب نموده بود و در توکیو نیز عملکرد خوبی داشت، ترجیح داده به تمرینات خود در کره جنوبی ادامه دهد تا رنج سفر به آلماتی را تحمل کند.

طبق قوانین کره جنوبی در مورد کنترل پاندمی کرونا، اتباع این کشور بعد از خاتمه سفر و بازگشت باید دو هفته در قرنطینه باشند و همین موضوع نیز اصلی ترین علت اعزام تیم نصفه و نیمه به مسابقات قهرمانی آسیا بوده است.

منبع: خبرگزاری مهر
انتشار: 25 دی 1400 بروزرسانی: 25 دی 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1982

به "کره جنوبی بدون سرمربی ایرانی در آلماتی، امید مدال کاتا غایب بزرگ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "کره جنوبی بدون سرمربی ایرانی در آلماتی، امید مدال کاتا غایب بزرگ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید