زمان برگزاری دومین رویداد اجرایی کات آپ

به گزارش لیتن، دومین رویداد اجرایی کات آپ از 1 تا 17 تیر برگزار می گردد.

زمان برگزاری دومین رویداد اجرایی کات آپ

به گزارش گروه فرهنگی خبرنگاران به نقل از مشاور رسانه ای رویداد، دومین رویداد اجرایی کات آپ با طراحی و برنامه ریزی خونه کار دگره از 1 تا 17 تیر ماه در محل این مجموعه برگزار می گردد.

فراخوان دریافت پروپوزال ها و ایده های اجرایی دومین رویداد کات آپ اسفند 1400 منتشر شد و بر همین اساس از طرف اجراگران و هنرمندان عرصه های مختلف نمایشی و تجسمی حدود 50 طرح و ایده اجرایی به دبیرخانه رویداد کات آپ رسیده است.

بعلاوه طرح ها با حضور ایده پردازان و همراهی مشاوران خونه کار دگره؛ عباس جمالی، مهدی مشهور و عرفان خلاقی در 30 جلسه مورد آنالیز و مصاحبه (Mentoring) قرار گرفته است.

با توجه به رویکرد برگزارکنندگان کات آپ مبنی بر حضور تمامی ایده ها و مواجهه با خلاقیت فعالان خوش فکر در زمینه های گوناگون هنری، اعم از موسیقی، تجسمی، هنر های نمایشی و ... به هیچ عنوان رویکردی مبنی بر انتخاب یا حذف اثری مطرح نبوده و بیشتر ایده های دریافتی (در صورت آمادگی اجراگران) امکان ارائه خواهند داشت.

در تشریح عنوان و هدف از برگزاری کات آپ آمده است:

کات آپ (cut-up) چیزی نیست جز چیدنِ تصادفی تکه پاره هایی برای فراوری معنا یا معانی تازه که گاهی تکان دهنده و روشن گرند. کنارهم گذاشتن قطعاتی با هدف شکل دادن به کنش خلاقه و ایجاد مانع در برابر گزاره ها و فرم های هنری رایج (Norm) کنترل کننده موجود. عملی که به سهم خود کوشش می نماید در برابر زبان ها، شکل ها و گفتمان های هنری مسلط هر دوره بایستد و به وسیله ایجاد اتصال با فرآیند تصادف، معانی ای بیافریند که از دسترس فکر های کنترل شده (در تسلط زبان ها، گفتمان ها و شکل ها) خارج می ماند.

این رویداد برای برپایی دوره دوم آماده است و اطلاعات دقیق گروه ها و اجراها، پس از طی مراحل نهایی و طراحی جدول زمانبندی کات آپ، در تاریخ 25 خرداد منتشر خواهد شد. بر اساس برنامه ریزی اجرا شده، دومین رویداد هنر های اجرایی کات آپ از 1 تا 17 تیر برگزار می گردد.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 22 تیر 1401 بروزرسانی: 22 تیر 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2145

به "زمان برگزاری دومین رویداد اجرایی کات آپ" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زمان برگزاری دومین رویداد اجرایی کات آپ"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید