زیباترین پیاده روی دنیا در کیپ تاون آفریقای جنوبی

به گزارش لیتن، آفریقای جنوبی، جنوبی ترین کشور در قاره آفریقا است. این کشور بسیار گردشگر پذیر بوده زیرا دارای طبیعتی بکر و غنی، بسیار زیبا و شگفت انگیز است. این کشور از تمامی جوانب با سایر کشور های آفریقایی تفاوت دارد، برای همین هم است که دارای جاذبه های بسیاری است و برای سفر انتخای بسیاری از گردشگر ها از سرتاسر جهان است. بعلاوه به علت داشتن گردشگر از تمامی نقاط جهان عایدی این کشور بر این اساس است پس خوب است بدانید سفر به آفریقای جنوبی و تماشای جاهای دیدنی آن می تواند برایتان پر هزینه باشد.

زیباترین پیاده روی دنیا در کیپ تاون آفریقای جنوبی

جهت پیاده روی بومسلنگ (Boomslang Canopy Trail) پیاده راهی زیبا و هیجان انگیز در باغ گیاه شناسی ملی کریستن بوش (Kirstenbosch National Botanical Garden) در شهر زیبای کیپ تاون است که به عنوان یکی از زیباترین جهتهای پیاده روی در جهان شناخته می گردد. این پل این فرصت را برای بازدیدکنندگان به وجود می آورد تا از زاویه دید پرندگان به منظره زیبای باغ و دورنمای تماشایی کوه تیبل دسترسی داشته باشند.

همه ما حتما تجربه پیاده روی در میان درخت های جنگلی را داشته ایم اما راه رفتن در بالای درخت ها و تماشای منظره کلی جنگل در زیر پا، شاید تجربه کمتر کسی باشد. پلی فوق العاده هیجان انگیز در باغ گیاه شناسی شهر کیپ تاون که به شما اجازه میدهد تا از بالا به همه چیز نگاه کنید.

باغ گیاه شناسی کیپ تاون حدود 5 هزار نوع گیاه را در خود جای داده است و یکی از بزرگ ترین موزه های گیاه شناسی جهان به شمار می رود. وجود طیف گسترده ای از گونه های گیاهی معروفیتی جهانی به این باغ بخشیده اند و آن را به عنوان یکی از مجذوب کننده ترین و برترین باغ های گیاه شناسی در جهان معروف نموده است.

در ماه می سال 2014 به مناسبت 100 ساله شدن باغ گیاه شناسی کریستن بوش، این پل بزرگ و مرتفع بر بالای درختان این باغ احداث شد. این جهت رویایی حداکثر 12 متر از زمین ارتفاع می گیرد و تنها دوبار با زمین برخورد می نماید. این پیاده راه 130 متر طول دارد. این پل منحنی با الگو برداری از بدن مار، با استفاده از فولاد و چوب ساخته شده است.

بومسلنگ، نام ماری زهرآگین به معنی مار درخت است و به این مسئله اشاره دارد که این مار ترجیح می دهد میان درختان زندگی کند. البته جای نگرانی نیست؛ زیرا هیچ ماری در باغ کریستن بوش وجود ندارد و در واقع نام اصلی این پل، گذرگاه سایبان جنگل صد ساله (Centenary Tree Canopy Walkway) می باشد که میان مردم محلی به بومسلنگ معروفیت پیدا نموده است.

اگر قصد سفر به آفریقای جنوی و کیپ تاون را دارید، این پل به راستی شبیه یک جهت جادویی در داستان های افسانه ای است و شما باید حداقل یک بار برای تماشا آن به این منطقه بروید. برای قدم زدن روی این پل احتیاج به پرداخت هیچ مبلغی نیست.

منبع: گردشبان
انتشار: 9 آبان 1401 بروزرسانی: 9 آبان 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2215

به "زیباترین پیاده روی دنیا در کیپ تاون آفریقای جنوبی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "زیباترین پیاده روی دنیا در کیپ تاون آفریقای جنوبی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید