مکان های گردشگری آنتالیا

به گزارش لیتن، موزهٔ باستان شناسی آنتالیا، موزه ای به رنگ تاریخ

مکان های گردشگری آنتالیا دریایی بزرگ از زیبایی ها و جذابیت های طبیعی و دیدنی است. شهر آنتالیا بر اساس فاکتورهای مهم گردشگری، هر ساله پذیرای جمعیت بسیاری از گردشگران و جهانگرد های خارجی از سراسر جهان است. مکان های آنتالیا را می توان به اسم میراثی ارزشمند در میان آثار جهانی شناخت. در ادامه به معرفی بعضی از مکان های گردشگری آنتالیا خواهیم پرداخت. بلیط هواپیما را مقرون به صرفه بخرید..

مکان های گردشگری آنتالیا

آنتالیا مهد موزه های شگفت انگیز در دنیا است. شهری که وجود پارامترهای مهم گردشگری در آن سبب شده است تا هر ساله جمعیت علاقه مندان به بازدید و سفر به این شهر، افزایش یابد. موزهٔ باستان شناسی آنتالیا، موزه ای به رنگ تاریخ است که می توان عمق بافت های تاریخی را در جان آن رصد کرد. بلیط تهران استانبول

مکان های گردشگری آنتالیا را می توان به اسم اصلی ترین علت پرطرفدار بودن این شهر در کشور ترکیه، محسوب نمود.

موزهٔ باستان شناسی آنتالیا، موزه ای معقول برای کشف آثار تاریخی در نگاه بازدید کنندگان است. این موزه هر ساله پذیرای گردشگران و علاقه مندان بسیاری از سراسر دنیا می باشد. شهر آنتالیا جزو یکی از شهرهای قدیمی در دنیا است که آثار متعدد تاریخی در آن، صنعت گردشگری و گردشگر پذیری را رونق بخشیده است.

مکان های گردشگری آنتالیا، هر ساله موجب ورود بیش از سی درصد گردشگر های خارجی به این شهر می شوند. به همین علت این اماکن از اهمیت بسیاری برخوردار می باشند.

این موزه از جمله موزه هایی است که وجود باغی زیبا و عظیم در قلب آن، فضایی بکر و متفاوت را برای گردشگران ترسیم خواهد کرد. چرا که بخشی از گالری های مرتبط با فضا موزه، در این باغ قرار می گیرد و گردشگران می توانند از آن، تماشا کنند.

ساعت بازدید گردشگران از موزهٔ باستان شناسی آنتالیا

گردشگرانی که قصد انتخاب تور آنتالیا را داشته باشند، باید دورنمایی از تماشای های این شهر را به دست آورند. موزهٔ باستان شناسی که از جمله زیباترین مکان های گردشگری آنتالیا هم به تعداد می رود، هر روزه از ساعت 8 الی 17:30 پذیرای گردشگران و گردشگر های خارجی، خواهد بود.

بخش عمده ای از آثار تاریخی موجود در موزه، به واسطه حفاری های انجام شده در این شهر یافت شده اند. به همین واسطه، آثار موجود در قلب موزه برای گردشگران، آثاری مجذوب کننده و تماشایی است.

جاذبه های گردشگری آنتالیا، ایده آلی برای تمامی سلیقه ها است.

پارک آتاتورک آنتالیا تجربه ای لذت بخش

سفر به آنتالیا که شهری رؤیایی در قلب ترکیه است، سفری لذت بخش و مفرح خواهد بود. از این رو سفر به پارک آتاتورک آنتالیا فرصتی برای لذت بردن از زیباترین منظره ها طبیعی است.

منظره زیبا، رستوران ها و کافه ها، فضای روح بخش طبیعت پارک، همگی به اسم سمبلی از زیبایی پارک آتاتورک به اسم یکی از مکان های آنتالیا، می باشند.

یکی از مهم ترین دلایل انتخاب طبیعت در سفر، خلوت گزیدن و تجربه آواز طبیعت است. به همین علت، انتخاب این پارک به اسم یکی از گزینه های گردشگری در آنتالیا، انتخابی هوشمندانه و منحصر به فرد خواهد بود.

از طرفی دیگر، این پارک در مرکز شهر قرار گرفته و همین امر سبب سهولت در راستاهای رفت و آمد برای گردشگران خواهد شد. این پارک به تعبیری دیگر، یک پارک جنگلی است. پارکی که در آن فرصت هر نوع تجربه ای برای گردشگران مهیاست.

ساعت بازدید از پارک آتاتورک، همه روزه بین ساعات 9 صبح الی 22 شب است.

این پارک حقیقت درونی شهر آنتالیا را برای گردشگران به تصویر خواهد کشید. تجربه حضور در پارک آتاتورک و لذت بردن از غروب خورشید، تجربه ای وصف ناپذیر و متفاوت خواهد بود. خرید سریع و مطمئن بلیط تهران آنتالیا | بلیط آنتالیا تهران

ساحل کنیالتی، ساحلی امن در میان مکان های گردشگری آنتالیا

آنتالیا شهری در قلب دریا است که گردشگری ساحلی در آن از پرطرفدارترین بخش های گردشگری است. ساحل کنیالتی، ساحلی امن در میان مکان های گردشگری آنتالیا است که گردشگران می توانند در هر یک از ماه های سال، تجربه قدم زدن و شنا در دریای ساحل را در خاطره خود ثبت کنند. (خرید مقرون به صرفه بلیط تهران انکارا و بلیط انکارا تهران)

زمین ساحل، زمینی سنگی و نوستالژی است. این ساحل از جمله سواحل امنی است که فرصت شنا و سرگرمی را برای گردشگران میسر می کند. برای دسترسی آسان به این ساحل، گردشگران گزینه های متعددی را در پیش رو خواهند داشت. یکی از برترین راستاهای دسترسی به ساحل، استفاده از تراموا می باشد. مسافران می توانند در ایستگاه مرکزی شهر با سوار شدن بر تراموا، راستا دسترسی ساده را برای رسیدن به ساحل کنیالتی آنتالیا انتخاب کنند. بلیط هواپیما تهران مشهد

ورود به ساحل کنیالتی برای گردشگران هیچ گونه هزینه ای را در بر نخواهد داشت. این ساحل از پارکینگی اختصاصی برخوردار می باشد. تلاقی زیبایی های دریا و آسمان در نقطه مرکزی ساحل کنیالتی، ترکیبی ایده آل از این منظره را به وجود خواهد آورد.

گذراندن ساعاتی خوش در ساحل کنیالتی و تجربه استشمام عطر دل انگیز دریای مدیترانه، تجربه ای ایده آل برای گردشگری است. خرید بلیط هواپیما

نکته پایانی درباره مکان های گردشگری آنتالیا

گردشگران بسیاری هر ساله با انتخاب تور آنتالیا، تجربه ای متفاوت در گردشگری را انتخاب می کنند. مکان های آنتالیا، سهم عمده ای در توجه گردشگران به این شهر داشته و جمعیت بسیاری از گردشگر های خارجی این شهر از کشور ترکیه را برای سرگرمی انتخاب می کنند.

پارامترهای گردشگری برتر در کنار کیفیتی منحصر به فرد، سبب شده تا انتخاب مکان های گردشگری آنتالیا، انتخابی تکرار نشدنی تلقی شود. مجله گردشگری خبرنگاران

منبع: مجله دور و نزدیک
انتشار: 13 شهریور 1400 بروزرسانی: 13 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1835

به "مکان های گردشگری آنتالیا" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مکان های گردشگری آنتالیا"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید