سریع ترین خودروی دنده ای دنیا معرفی گردید ، عکس

به گزارش لیتن، جدیدترین نسخه از هنسی ونوم F5 رودستر به وسیله این ابر خودروساز آمریکایی رونمایی شده و برای رقابت با ابر خودروهای دیگر به میدان آمده است.

سریع ترین خودروی دنده ای دنیا معرفی گردید ، عکس

امیرمسعود عابدین- کمپانی هنسی تازهترین خودروی خود، یعنی F5 رودستر را با یک گیربکس شش سرعته دستی عرضه می نماید. هنسی این ابر خودرو را F5-M می نامد. افزودن گیربکس تازه هنسی را ملزم کرد تا فضای داخلی را برای سازگاری با سخت افزار تازه تغییر و بدنه را از نظر آئرودینامیکی ارتقا دهد.

کنسول مرکزی به روز شده دارای دریچه های هوای افقی به جای دریچه های عمودی است و هنسی مجبور شد که دوباره این قسمت را طراحی کند. F5-M بعلاوه دارای کلیدهایی تازه و الهام گرفته از جت جنگنده برای شیشه ها است.

در نمای بیرونی، F5-M یک باله پشتی 55 اینچی دارد که از سقف تا انتهای خودرو امتداد دارد. هر F5-M دارای رنگی سفارشی است که فیبر کربن را با رنگ های سفارشی مشتری هماهنگ می نماید.

یکی از چیزهایی که تغییر نکرده، موتور خودرو است. پیشرانه این خودرو 6.6 لیتری V-8 بوده که 1817 اسب بخار قدرت دارد. شتاب صفر تا صد هنسی F5-M حدود 3.3 ثانیه و حداکثر سرعت آن 500 کیلومتر بر ساعت اعلام شده است. این خودرو لقب سریع ترین خودروی دنده ای دنیا را یدک می کشد.

هنسی قبلاً 12 دستگاه F5-M رودستر را فروخته که قیمت هرکدام از 2.65 میلیون دلار (159 میلیارد تومان) آغاز می گردد.

منبع: motor1

322

منبع: خبرآنلاین
انتشار: 22 شهریور 1403 بروزرسانی: 22 شهریور 1403 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2379

به "سریع ترین خودروی دنده ای دنیا معرفی گردید ، عکس" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "سریع ترین خودروی دنده ای دنیا معرفی گردید ، عکس"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید