شرط رئال مادرید برای واگذاری واران به منچستریونایتد

به گزارش لیتن، سران باشگاه رئال مادرید تنها در یک صورت حاضر به واگذاری مدافع فرانسوی خود به شیاطین سرخ هستند.

شرط رئال مادرید برای واگذاری واران به منچستریونایتد

به گزارش خبرنگاران، منچستریونایتد در پی قطعی کردن انتقال جیدون سانچو از بوروسیا دورتموند به جمع شیاطین سرخ، حالا در فکر تقویت خط دفاعی خود است و برای این کار رافائل واران از رئال مادرید را در نظر گرفته است. منچستریونایتد برای به خدمت گرفتن این مدافع فرانسوی هنوز پیشنهاد رسمی نداده، اما در این خصوص با رئالی ها در ارتباط است.

مدیران باشگاه رئال مادرید در پی متقاعد کردن واران برای ماندن در جمع کهکشانی ها هستند، اما این مدافع 28 ساله در پی کسب تجربه ای نو در تیمی دیگر است. منچستریونایتد هم جذب این مدافع میانی را در اولویت های خود برای نقل وانتقالات تابستانی قرار داده است.

نشریه سان گزارش داد؛ رئال مادرید در یک صورت حاضر است واران را راهی اولدترافورد کند که به اسم بخشی از این معامله دونی فن دبیک را از منچستریونایتد قرض بگیرد. این باشگاه اسپانیایی روی واران 50 میلیون یورو قیمت گذاشته است.

این هافبک هلندی که در تابستان گذشته با امضای قراردادی پنج ساله و در ازای 35 میلیون پوند از آژاکس به منچستریونایتد پیوست، در این تیم خیلی فرصت بازی پیدا ننموده و مواقعی هم که به او فرصت رسیده نتوانسته بازی های درخشانش در آژاکس را تکرار کند.

در سوی دیگر واران که قرارداد کنونی اش با رئال مادرید در خاتمه ماه ژوئن 2022 به خاتمه می رسد و مورد توجه باشگاه پاری سن ژرمن هم است، تا به امروز به این تیم برای کسب 18 جام مختلف از جمله سه قهرمانی در لالیگا، یک قهرمانی در جام حذفی اسپانیا و چهار قهرمانی در لیگ قهرمانان اروپا یاری نموده است.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 29 تیر 1400 بروزرسانی: 29 تیر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1770

به "شرط رئال مادرید برای واگذاری واران به منچستریونایتد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرط رئال مادرید برای واگذاری واران به منچستریونایتد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید