مورینیو: جام دریافت در دوره اول مربیگری ام در انگلیس آسان تر بود

به گزارش لیتن، خبرنگاران: آقای خاص اعتراف کرد بالا رفتن سطح رقابت در لیگ برتر انگلیس کار او را برای تکرار افتخاراتی که در سال های 2005 و 2006 به همراه چلسی کسب کرد، مشکل نموده است.

مورینیو: جام دریافت در دوره اول مربیگری ام در انگلیس آسان تر بود

برای دیدن بریتانیای کبیر با تور انگلیس همراه باشید.

به گزارش خبرنگاران، ژوزه مورینیو که در دوره اول مربیگری اش در چلسی در سال های 2005 و 2006 دو قهرمانی متوالی در لیگ برتر انگلیس کسب کرد، فصل گذشته در اولین فصل از دوره دوم مربیگری اش در جزیره هیچ جامی کسب نکرد و در لیگ برتر هم پس از منچسترسیتی و لیورپول به عنوان سومی رضایت داد.

مورینیو در این خصوص گفت: در انگلیس رقابت بر سر کسب عنوان قهرمانی بسیار فشرده تر از اولین دوره مربیگری ام در لیگ برتر است. در دوره اول حضورم در لیگ برتر رقابت به این اندازه سخت نبود، چون آن موقع منچسترسیتی وضعیت اقتصادی را که اکنون دارد، نداشت. در حال حاضر حتی روی تاتنهام هم می گردد مثل پنج مدعی دیگر قهرمانی حساب کرد. با این شرایط آیا می توانید به من بگویید که چه کسی قهرمانی لیگ برتر خواهد شد؟ نمی توانید. شاید بتوانید قهرمان را حدس بزنید اما آیا می توانید بگویید که کدام تیم از پنج مدعی جدول نمی تواند سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را کسب کند؟ این را هم نمی توانید پیش بینی کنید.

سرمربی تیم چلسی که این فصل ستاره هایی مانند سسک فابرگاس، دیه گو کاستا، فلیپه لوئیز و دیدیه دروگبا را جذب نموده است، عملکرد تیمش در فصل نقل وانتقالات تابستان سال جاری را مثبت ارزیابی کرد و اضافه نمود: فصل گذشته برای من و بازیکنانم فصل مهمی بود اما فکر می کنم که کار ما در بازار نقل وانتقالات فوق العاده بوده است. ما دقیقاً به همان چیزهایی که می خواستیم دست پیدا کردیم.

آقای خاص بار دیگر بر بهترین بودن لیگ برتر انگلیس در میان لیگ های فوتبال جهان تأکید کرد و گفت: لیگ برتر بهترین لیگ جهانست. شاید بگویید که رئال مادرید از تیم های طراز اول لیگ رجحان بهتر است و اینکه بارسلونا در دو سه سال گذشته بهترین تیم اروپا بوده است و همینطور بایرن در یکی دوسال گذشته. شاید حق با شما باشد اما به نظر من بهترین رقابت، یک رقابت واقعی است. رقابتی که ندانید چه نتیجه ای برای آن رقم می خورد. یک هفته منچستریونایتد می بازد و هفته بعد، تیمی دیگر. همین که فصل گذشته در هشت بازی اول هیچ بار پیش نیامد تمام مدعیان با هم بازی های شان را ببرند، نشان می دهد رقابت در لیگ برتر در چه سطحی قرار گرفته است .

منبع: تسنیم
انتشار: 9 آذر 1398 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 588

به "مورینیو: جام دریافت در دوره اول مربیگری ام در انگلیس آسان تر بود" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مورینیو: جام دریافت در دوره اول مربیگری ام در انگلیس آسان تر بود"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید