شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی معین تکلیف خواهند

به گزارش لیتن، خبرنگاران/سیستان و بلوچستان سرپرست معاونت هماهنگی امور مالی استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی مشخص تکلیف خواهند و با شرکت های توانمند جایگزین خواهند شد.

شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی معین تکلیف خواهند

به گزارش خبرنگاران- داود شهرکی اضافه نمود: شرکتهای تامین و توزیع گاز مایع در هر شرایطی موظف به تامین گاز مصرفی مردم استان هستند و باید با برنامه ریزی نسبت به جذب صددرصدی سهمیه گاز اقدام کنند.

معاون استاندار اضافه نمود: شرکتهای موزع گاز مایع متعهد به تامین گاز مصرفی مردم هستند و قابل قبول نیست که در ابتدای فصل سرما به علت کمبود و یا نبود کشنده احتیاج منطقه را تامین نکنند.

شهرکی تاکید نمود: در هر شرایطی شرکتها مسوول تامین گاز مصرفی مردم هستند و در قبال این امر متعهد هستند و با برنامه ریزی شرایط را به نحو مطلوب فراهم کنند.

شهرکی گفت: در صورت عدم تامین و توزیع گاز با شرکتهای تامین و توزیع گاز مایع برخورد خواهد شد.

شهرکی بیان نمود: شرکتهایی که در ناوگان حمل و نقل مشکل دارند باید تجهیز شوند و با انعقاد قرارداد با بخش خصوصی این مشکل را مرتفع کنند چرا که عدم جذب سهمیه به وسیله شرکتهای موزع تخلف است و باید به هر نحو ممکن احتیاج منطقه را تامین کنند.

وی خاطر نشان کرد: بعلاوه به منظور تقویت ناوگان حمل و نقل در حوزه گاز مایع تعداد 14 کشنده با استفاده از تسهیلات صندوق کارآفرینان امید در حال پیگیری است که با اضافه شدن این تعداد مشکل ناوگان حمل و نقل مرتفع خواهد شد.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 14 دی 1400 بروزرسانی: 14 دی 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1969

به "شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی معین تکلیف خواهند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "شرکتهایی که توان جذب سهمیه گاز مایع را ندارند بزودی معین تکلیف خواهند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید