عبدی: بازیکنان پرسپولیس هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند و باید بهتر از این باشند

به گزارش لیتن، مربی پیشین پرسپولیس معتقد است بازیکنان این تیم هنوز به هماهنگی لازم نرسیده اند.

عبدی: بازیکنان پرسپولیس هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند و باید بهتر از این باشند

حسین عبدی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران، درباره پیروزی 3 بر یک پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان در هفته نخست لیگ برتر گفت: فکر می کنم پرسپولیس بازی را خیلی بد آغاز کرد، اما خوب به سرانجام رساند. پرسپولیس در نیمه اول بسیار ضعیف ظاهر شد که این موضوع می توانست ناشی از بازی در زمین حریف و شکست مقابل الهلال باشد. فولاد اما بازی بهتری در 45 دقیقه نخست ارائه می کرد.

وی درباره نیمه پُرگل این مسابقه توضیح داد: پرسپولیس در نیمه دوم کمی راحت تر بازی کرد و از فشار بیرون آمد. بازیکنان فولاد اما استرس گرفتند و پس از گل دوم پرسپولیس دستپاچه شدند. آنها احساس کردند بازی را از دست داده اند و گل سوم هم کارشان را تمام کرد. باید بگویم پرسپولیس پیروزی بسیار بسیار شیرینی در زمین فولاد به دست آورد و برای آغاز خیلی خوب بود.

مربی پیشین پرسپولیس با اشاره به نقاط ضعف این تیم مقابل شاگردان عبدالله ویسی بیان نمود: از آن طرف باید بدانیم بازیکنان هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند و هماهنگ نشده اند. پرسپولیس باید بهتر از اینها کار کند و بداند همه تیم ها، بررسی خوبی از این تیم خواهند داشت. بازیکنان پرسپولیس در هر مسابقه باید به میزان دو بازی موقعیت ایجاد نمایند، تکل بزنند و زحمت بکشند. امیدوارم این پیروزی ها در هفته های آینده ادامه دار باشد.

عبدی در خصوص عملکرد بازیکنان تازه وارد پرسپولیس در ملاقات با فولاد به خبرنگاران گفت: بازیکنان پرسپولیس، به ویژه نفرات تازه در نیمه نخست، با عملکرد موردانتظار ما تفاوت زیادی داشتند و ناهماهنگ نشان می دادند. رضا اسدی هم در این دو بازی با تیم هماهنگ نشده است، اما با گلزنی توانست خودش را پیدا کند و تا آن موقع فروغ چندانی نداشت. امیدوارم بازیکنان در ادامه مسابقات به هماهنگی لازم برسند.

آیا هنوز هم می توان پرسپولیس را مدعی اصلی قهرمانی لیگ برتر دانست؟، وی در پاسخ به این پرسش مطرح نمود: بستگی دارد پرسپولیس با چه سرعتی به آمادگی لازم برسد. تیم های بزرگ در ملاقاتهای نخست هماهنگ نیستند و امتیاز گرفتن از این تیم ها در هفته های نخست آسان تر است. پرسپولیس در پنج بازی ابتدایی باید تمرکز بالایی داشته باشد تا امتیازی از دست ندهد.

منبع: خبرگزاری تسنیم
انتشار: 26 آبان 1400 بروزرسانی: 26 آبان 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1919

به "عبدی: بازیکنان پرسپولیس هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند و باید بهتر از این باشند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عبدی: بازیکنان پرسپولیس هنوز به آمادگی لازم نرسیده اند و باید بهتر از این باشند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید