عجایب شگفت انگیز آبی در سراسر جهان

به گزارش لیتن، بیشتر مردم آب را دوست دارند - چه در حال تماشای آن ، شنا کردن در آن ، یا شنیدن صدای امواج ، چیزی در مورد آن وجود دارد که هزاران سال است که انسان‌ها را شیفته خود کرده‌است . این جا شگفتی‌های مورد علاقه ما است ، از اکشن که تا فوق آرام گرفته شده‌است . لذت ببرید !

عجایب شگفت انگیز آبی در سراسر جهان

10. دریاچه Inle ( میانمار )
دریاچه Inle حتی بزرگ‌ترین دریاچه هم نیست اما یکی از جذاب‌ترین مقصدهای آبی است . بیش از 70 هزار نفر در این دریاچه زندگی می‌کنند . بازدیدکنندگان همچنین می‌توانند در بالای آب در خانه‌های مجلل و آبی بخوابند ( درست مثل تاهیتی که بیشتر روستایی است ! ) ، همچنین قایق‌سواری در رودخانه برای بازدید از بازارهای شناور و نیز بسیاری از معابد و کافه‌ها که خط ساحلی را تشکیل می‌دهند .
9. دریاچه بایکال ( روسیه )
این دریاچه روسی تنها بزرگ‌ترین و قدیمی‌ترین دریاچه در دنیا نیست ، بلکه عمیق‌ترین دریاچه نیز هست . دریاچه (بیکل ) نیز منزلگاه برخی از شگفت‌انگیزترین زندگی aqua در جهان است و گاهی اوقات به عنوان " گالاپاگوس روسیه " یاد می‌شود . آیا می‌خواهید بفهمید که موجودات در اعماق دریاچه چگونه پنهان می‌شوند ؟ البته که این کار را می‌کنید ! علاوه بر این ، محیط اطراف دریاچه هم بسیار چشمگیر است - به خصوص در زمان زمستان - بنابراین هیچ دلیلی برای دیدن وجود ندارد .
8. دریای مرده ( اردن )
دریای مرده نه تنها پایین‌ترین نقطه روی سیاره زمین است ، بلکه بدنه saltiest آب نیز هست . این به این معنی است که دریا حیات وحش ندارد ( بنابراین هیچ دریایی غیر عادی و یا کوسه‌های گرسنه غیر عادی از ) و هم چنین شناگران در آب شناور هستند ! شناوری طبیعی آنقدر بالا است که شما می‌توانید به راحتی به پشت دراز بکشید و یک کتاب بخوانید در حالی که در دریا شناور هستید . باور نمی‌کنید ؟ امتحان کنید !
7. دریاچه مالاوی ( مالاوی )
دریاچه مالاوی در تاج " گرمای گرم آفریقا " با بیش از 750 گونه ماهی استوایی قرار دارد . این مکان فوق‌العاده‌ای برای استراحت ، با محلی‌های گرم و دوستانه و انتخاب شگفت‌انگیز فعالیت‌هایی از تغذیه عقاب دریایی ، گشت دریایی در قایق‌های چوبی و غواصی برای دیدن زندگی شگفت‌انگیز دریایی است . گفته می‌شود که بزرگ‌ترین زندگی ماهی در دنیا را دارد ، پس تعجبی ندارد که مردم مالاوی اینقدر به نشان دادن آن افتخار می‌کنند .
6. جزیره of ( Caledonia نو )
جزیره " Pines "، جزیره‌ای که از سرزمین اصلی کالدونیان جدید است، یکی از گران‌ترین املاک و مستغلات در کل اقیانوس آرام جنوبی را دارد . با توجه به رقابت با مکان‌هایی مانند تاهیتی ، این چیزی است که واقعا ً می‌گوید ! با این حال ، یک بازدید ، دقیقا ً به شما نشان خواهد داد که چرا این مکان پس از آبی به طور باورنکردنی آبی ، نرم ، ماسه سفید و زیر آبی شدن شگفت‌انگیز ، برخی از چیزهایی است که این مکان را خیلی زیبا می‌سازد ( و بسیار پرهزینه است ) . خوشبختانه ، سفر به عنوان توریست بسیار ارزان‌تر است !
5. نیل ( مصر )
در جهان چند نقطه وجود دارد که می‌تواند به تاریخ شگفت‌انگیز مصر برسد . رود نیل به مدت هزاران سال بخش جدایی‌ناپذیر جامعه بوده‌است و تقریبا ً به شما کمک می‌کند که بر روی آن سفر کنید . چه شما یک قایق بزرگ‌تر و یا چهار کشتی با نیروی باد را انتخاب کنید ، چند شب در کنار رود نیل تجربه فوق‌العاده‌ای است . اگر شما یک پرش به داخل آب بیندازید ( مراقب باشید ) . ) یا زیر نور ستارگان می‌خوابند . برکت !
4. کانال پاناما ( پاناما )
اغلب بدنه‌های آبی شاهدی بر این هستند که دنیای اطرافمان به طرز شگفت انگیزی زیبا است. کانال پاناما متفاوت است . این کاری است که انسان می‌تواند در زمانی که به اندازه کافی نا امید است به دست آورد . این ساختمان در سال 1914 ساخته شد تا به طور قابل‌توجهی مسیر کشتی‌ها را کوتاه کند ، کانال پاناما انقلابی در حمل و نقل ایجاد کرد . امروزه سفره‌ای زیادی وجود دارند که شما را از طریق آن به خود جلب می‌کنند - حتی اگر کلاه پاناما را در حالی که این کار را انجام می‌دهید ، بپوشید .
3- ونیز ( ایتالیا )
شاید ونیز یکی از زیباترین شهرهای دنیا باشد ( بله ، من گفتم ، پاریس ! ) . با تمام وجود هیچ ماشینی ، فقط ساکت ، با قایق‌های پارویی برای دور زدن کانال‌های مشهور خود ، به طور باورنکردنی صلح‌آمیز و کاملا ً خیره‌کننده است . علاوه بر سوار شدن بر روی عرشه کشتی ، ماسک‌های زیبای ونیز نیز یک اجبار مطلق هستند ، همان طور که نوشیدن قهوه بسیار گران قیمتی را در شهر زیبای jawdroppingly سان مارکو انجام می‌دهد .
2.آبشار ویکتوریا ( زیمبابوه / زامبیا )
" یک آبشار " بسیار تاثیرگذار است و گفته می‌شود که نیاگارا شبیه به یک trickle است . برای پیدا کردن خودتان ، اطمینان حاصل کنید که نارنجی مجلل ( در دسترس برای استخدام از خارج از ورودی ) ندارید ، گذرنامه تان را در جایی بسیار ایمن قرار دهید ( اگر قصد دارید به زامبیا سفر کنید ) و به داخل آن بروید . زمانی که یک نگاه به خود گرفتید ، می‌توانید انتخاب کنید که دیگر فعالیت‌های مرتبط با آب عبارتند از : bungee پریدن ، قایق‌سواری سفید آب ، قایق‌سواری و یا سفره‌ای دریایی .
1. Reef بزرگ مرجانی ( استرالیا )
Australias بزرگ مرجانی عنوان شگفت‌انگیز " بزرگ‌ترین موجود زنده جهان " را دارد . چقدر جالب است ؟ متاسفانه ، تغییر آب و هوا در نوع دیواره بزرگ مرجانی قرار ندارد ، بنابراین ارزش دیدن هر چه زودتر دارد به طوری که شما هنوز هم می‌توانید به خاطر مرجان رنگارنگ و ماهی پرستیدنی ( بله ، در جستجوی نمو ) و دیگر زندگی باورنکردنی دریایی خیره شوید . شهره‌ای اطراف بالای سر هم بسیار سرگرم‌کننده هستند - در هر جای دیگر جهان هم هست.

انتشار: 14 شهریور 1397 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 47

به "عجایب شگفت انگیز آبی در سراسر جهان" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عجایب شگفت انگیز آبی در سراسر جهان"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید