عملکرد خوب بازیکنان ایرانی مقابل نماینده تایلند

به گزارش لیتن، خبرنگاران: سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق گفت: بازی خوبی را ارائه دادیم و در نیمه دوم بهتر از تیم حریف عمل کردیم.

عملکرد خوب بازیکنان ایرانی مقابل نماینده تایلند

با تور تایلند به طبیعتی همچون بهشت سفر کنید

به گزارش خبرنگاران از اصفهان، عباس باوی در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل جمهوری تایلند در لیگ قهرمانان فوتسال آسیا گفت: همانطور که مشاهده کردیم بازی برابری بود و در نیمه دوم با رجحان نسبی تیم ما بهتر عمل کرد.

وی اضافه کرد: فرصت های زیادی را از دست دادیم و باید گفت: تیم حریف در استفاده از فرصت ها عملکرد بهتری از خود نشان داد و توانست به گل رجحان دست یابد.

سرمربی تیم فوتسال نفت الوسط عراق درباره عملکرد 2 بازیکن ایرانی در این تیم اعلام نمود: ایران حرف اول فوتسال در آسیا را می زند و در این دیدار 2 بازیکن ایرانی ما عملکرد خوبی از خود به نمایش گذاشته و وظیفه ای که برای آنها معین شد را به خوبی انجام دادند.

باوی درباره استرسی که در بازیکنان این تیم وجود داشت، توضیح داد: نخستین بازی به ویژه در لیگ قهرمانان اسیا همواره سخت بوده و همین عامل سبب ایجاد استرس در بازیکنان می گردد. در بازی بعدی اگر بتوانیم امتیاز بگیریم استرس تیم برای ادامه مسابقات کاهش می یابد.

وی درباه بازی بعدی خود مقابل الریان و اینکه در هر 2 تیم بازیکنان ایرانی حضور دارند، اعلام کرد: بازیکنان ایرانی الریان را به خوبی می شناسیم و می دانیم برای مهار آنها چگونه بازی را ارائه دهیم البته برای بازیکنان ایرانی تیم خودمان نیز وظایفی را معین نموده ایم.

ب

منبع: تسنیم
انتشار: 12 آذر 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 595

به "عملکرد خوب بازیکنان ایرانی مقابل نماینده تایلند" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "عملکرد خوب بازیکنان ایرانی مقابل نماینده تایلند"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید