محصولات سرمایشی دانش بنیان جایگزینی باکیفیت ترو مقرون به صرفه ترنسبت به نمونه های وارداتی

به گزارش لیتن، با توجه به افزایش دمای هوا، شرکت های دانش بنیان محصولات سرمایشی باکیفیت و دارای قیمت منطقی ایران ساخت را روانه بازار کردند.

محصولات سرمایشی دانش بنیان جایگزینی باکیفیت ترو مقرون به صرفه ترنسبت به نمونه های وارداتی

به گزارش گروه علم و پیشرفت خبرنگاران، مهدی خیرالدین مدیرعامل شرکت دانش بنیان توسعه فناوری های سبز بهساز، در این باره گفت: کشور ما با خشکسالی روبرو است و بر اساس داده های دانشمندان، دمای زمین هم روز به روز در حال گرمتر شدن است. به همین علت فناوری های سرمایشی، اهمیت بیشتری پیدا نموده اند. باید محصولاتی فراوری کرد که فراوری و خرید آنها برای مردم صرفه مالی داشته باشد. اگر محصولی بسیار پیچیده را بومی سازی کنیم و قیمت آن نجومی باشد، بدون شک آن محصول بازار مناسبی نمی یابد.

وی اضافه کرد: به همین علت پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه و تاسیس شرکتی در حوزه سیستم های سرمایش و گرمایش، یک واحد r&d ایجاد کردم، در ابتدا بر روی محصولات موجود مانند کولرهای آبی و گازی کار کردم و به این نتیجه رسیدم که باید محصولی فراوری کنم که خرید آن برای همه اقشار و نه فقط ثروتمندان امکان پذیر باشد. کولرهای آبی معمولی بسیار پرمصرف هستند و بازده آنها هم مطابق با عصر حاضر نیست، کولرهای گازی هم، به ویژه آنها که وارد شده اند، از قیمت بسیار بالای برخوردار هستند.

خیرالدین ضمن تشریح بیشتر موضوع، گفت: به اسم مخترع سیستم دو مرحله ای را ثبت اختراع کردم و کولرهای دو مرحله ای اکسترا را وارد بازار کردیم. در این کولرها، فرایند دو مرحله ای باعث می گردد تا انرژی کمتری مصرف گردد. این کولرها را می توان به راحتی جایگزین کولرهای آبی معمولی در پشت بام یا تراس منازل کرد. کولرهای دومرحله ای تازه 35 درصد آب کمتر و 43 درصد انرژی کمتری مصرف می نمایند. کوشش کردیم تا فرایند تعویض و تعمیر آن برای تعمیرکاران هم آسان باشد تا بهتر در بازار جا بیفتد.

وی اضافه کرد: به علت کیفیت خوب و بازدهی بالا، بازار و مصرف نماینده هم استقبال قابل توجهی از این محصول داشت. قیمت آن هم از کولرهای سلولزی کمتر است و این موضوع هم در تحریک بازار موثر بود. در حال حاضر هم در حال کار بر روی محصولات تازهتری مانند هواساز خانگی هستیم که گرمایش و سرمایش را با هم دارد. امیدواریم این محصول هم با استقبال خوب مصرف نماینده روبرو گردد.

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 6 مرداد 1400 بروزرسانی: 6 مرداد 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1786

به "محصولات سرمایشی دانش بنیان جایگزینی باکیفیت ترو مقرون به صرفه ترنسبت به نمونه های وارداتی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "محصولات سرمایشی دانش بنیان جایگزینی باکیفیت ترو مقرون به صرفه ترنسبت به نمونه های وارداتی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید