مرادی: نتیجه دوپینگ قایقران مان یک هفته بعد از مسابقات اندونزی رسید، او تازه کار است

به گزارش لیتن، دبیر فدراسیون قایقرانی گفت: یک هفته پس از بازگشت از مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی نتیجه تست مثبت دوپینگ یکی از قایقرانان جوان به دست ما رسید.

مرادی: نتیجه دوپینگ قایقران مان یک هفته بعد از مسابقات اندونزی رسید، او تازه کار است

برای دیدن زیباترین جزیره اندونزی با تور بالی همراه شوید.

وحید مرادی در گفت وگو با خبرنگار ورزشی خبرنگاران در مورد دوپینگ یکی از قایقرانان کشورمان در بخش آب های آرام گفت: در مسابقات قهرمانی آسیا در اندونزی چه برای ما چه برای سایر کشورهایی که سهمیه دریافتد، تست دوپینگ نبود که این موضوع یکی از نقطه ضعف این مسابقات بود، البته تست دوپینگ این ورزشکار قبل از اعزام به مسابقات صورت گرفته بود.

وی در ادامه اضافه نمود: از زمانی که در فدراسیون قایقرانی مستقر شدیم، سیاست ما مبارزه با دوپینگ بود و به همین دلیل هم با هماهنگی کامل با ستاد کنترل هستیم و از آنها می خواهیم که برای دریافت تست دوپینگ به مسابقات و اردوهای ما بیایند. حتی خارج از مسابقات هم این تست ها را انجام می دهیم. 99 درصد مواقع مسئله ای نیست ولی گاهی ممکن است ورزشکار به طور سهوی اسیر دوپینگ گردد. این افراد شناسایی، راهنمایی و راهنمایی می شوند. نگران این هم نیستیم که ممکن است در این بین تست بعضی از ورزشکاران مثبت گردد و موجب بدنامی فدراسیون باشد. ما این را ظرفیت مثبت برای مبارزه با دوپینگ می دانیم.

دبیر فدراسیون قایقرانی در مورد قایقران دوپینگی نیز گفت: این قایقران در تیم جوانان حضور داشت و همراه تیم به اندونزی اعزام شد و مدال هم کسب نکرده است و یک هفته پس از بازگشت از اندونزی نتیجه تست این ورزشکار به دست ما رسید. هنوز با این ورزشکار صحبت نکرده ایم. وی از ورزشکاران تازه کار است که متاسفانه اسیر دوپینگ شده است.

منبع: تسنیم
انتشار: 23 مهر 1398 بروزرسانی: 19 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 463

به "مرادی: نتیجه دوپینگ قایقران مان یک هفته بعد از مسابقات اندونزی رسید، او تازه کار است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مرادی: نتیجه دوپینگ قایقران مان یک هفته بعد از مسابقات اندونزی رسید، او تازه کار است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید