مروری بر بازی های انحصاری و رایگان سرویس Xbox Game Pass PC

به گزارش لیتن، دشوارتر شدن شرایط مالی و محدودتر شدن انتخاب گیمرها و به خصوص گیمرهای ایرانی با یکدیگر رابطه ای مستقیم دارند. با این حال هنوز هم بعضی گیمرها به حق مؤلف احترام می گذارند و بازی های محبوب شان را قانونی می خرند و لذت بازی با آن را تجربه می نمایند.

مروری بر بازی های انحصاری و رایگان سرویس Xbox Game Pass PC

یک انتخاب خوب برای این کار، سرویس اکس باکس گیم پس است که روی پلتفرم های اکس باکس، رایانه های شخصی و به لطف اکس کلاود حتی روی اندروید در دسترس است.

با توجه به قیمت مناسب این اشتراک ردموندی ها تصمیم گرفتیم تا بهترین بازی های اشتراک گیم پس اکس باکس را که تنها برای رایانه های شخصی در دسترس هستند با هم مرور کنیم.

برای عاشقان استراتژی

هرچند اکس باکس امروزه از ماوس و کیبورد پشتیبانی می نماید و تعداد عناوین دارای زاویه دید ایزومتریک روز به روز در آن بیشتر می گردد، اما باز هم نمی توان کتمان کرد که رایانه های شخصی خانه اول و آخر این ژانر مهجور هستند.

اگر به ژانر استراتژی های همزمان علاقه مند هستید بدون شک تجربه مجدد نسخه های بازسازی شده Age of Empires خالی از لطف نخواهند بود.

در آینده نزدیک و با عرضه نسخه چهارم، بدون شک شاهد اضافه شدن این نسخه به گیم پس و تکمیل لاین آپ مایکروسافت خواهیم بود.

تا آن موقع، تجربه Crusader Kings 3 را که اثری تحسین شده است و بسیاری آن را یکی از مدعیان بازی سال می دانند، از دست ندهید.

همچنین نسخه کامل عنوان Company of Heroes 2 که شامل تمام بسته های الحاقی هم می گردد، روی گیم پس در دسترس شماست.

معمولا طرفداران بازی های استراتژی، عناوین تاکتیکال و مدیریتی را هم می پسندند. پس بد نیست نیم نگاهی هم به Football Manager 2020 که از تولیدات استودیو بازی سازی سگاست و روز به روز محبوب تر می گردد، بیندازید.

با توجه به رابطه نزدیک مایکروسافت و سگا و در این روزها بعید نیست که در آینده نزدیک آن را به عنوان یک بازی لانچ گیم پس ببینیم.

بر فراز آسمان گیم پس

اگر بخواهیم تنها یک عنوان را از بین انحصاری های گیم پس رایانه های شخصی انتخاب کنیم، بدون شک انتخاب ما فقط Microsoft Flight Simulator خواهد بود.

عنوانی که در آن مهندسان مایکروسافت با همکاری استودیوی آسوبو، تجربه ای قابل لمس و نزدیک به واقعیت از پرواز را به شما ارائه می دهند.

اگر سرعت اینترنت و حجم بالای بازی برای شما مسئله ای نیست و پیروز به تجربه این عنوان شدید، پیشنهاد می کنیم حتما سری به بناهای آشنای سراسر جهان بزنید و پرواز بر فراز آنها را تجربه کنید.

در این روزها که کرونا جهان را فرا گرفته، تجربه MFS التیام بخش حس دلتنگی میلیون ها نفر برای پرواز بوده است.

گرچه تا چند ماه دیگر و مثل Gears: Tactics شاهد عرضه این عنوان برای اکس باکس نیز خواهیم بود؛ اما پیشنهاد می کنیم اگر به یک رایانه شخصی قدرتمند با اینترنت پرسرعت دسترسی دارید، هر چه سریع تر سری به کابین خلبان بزنید و برای عرضه بازی روی اکس باکس منتظر نمانید.

این گروه مستقل

در کنار ژانرهایی که به آن اشاره کردیم، بدون شک خیل عظیمی از مالکان اشتراک گیم پس را دوستداران بازی های مستقل (ایندی) تشکیل می دهند.

عنوان محبوب این روزها، Among Us به تازگی به سرویس گیم پس روی رایانه های شخصی اضافه شده است و تجربه آن برای دوستداران بازی های گروهی و پارتی گیم ها لذتبخش خواهد بود.

علاقه مندان به ژانر ریتمیک که این روزها Fuser را نیز در فهرست خود دارند، می توانند از Thumper روی گیم پس لذت ببرند.

اثری که با وجود جذابیت های بسیاری که در فرمول گیم پلی خود دارد، توجه چندانی از سوی منتقدان ندید. به این فهرست، عناوینی مانند Gris، Ape Out و Hotline Miami را هم اضافه کنید تا دیگر هیچ کم و کسری روی این اشتراک ارزان قیمت باقی نماند.

در انتها پیشنهاد می کنیم اگر قصد تهیه اشتراک گیم پس را دارید، همین روزها از تخفیف ویژه مایکروسافت استفاده نموده و اشتراک گیم پس سه ماهه را با قیمتی چند دلاری مال خود کنید.

امیر گلخانی - روزنامه نگار و منتقد بازی / ضمیمه کلیک روزنامه خبرنگاران

منبع: جام جم آنلاین
انتشار: 13 بهمن 1399 بروزرسانی: 13 بهمن 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1467

به "مروری بر بازی های انحصاری و رایگان سرویس Xbox Game Pass PC" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مروری بر بازی های انحصاری و رایگان سرویس Xbox Game Pass PC"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید