معرفی هتل فور سیزن در باکو

به گزارش لیتن، هتل فور سیزن باکو (Four Seasons Hotel)

مطئمنا شهر باکو را می شناسید و نیازی به معرفی چندانی ندارد چون به علت نزدیک بودن به ایران و جاذبه هایی که در خود جای داده، تور باکو چند سالی است به یکی از مقصدهای سفر ایرانی ها تبدیل شده است. وجود جاذبه های تاریخی و دیدنی مختلف افراد زیادی را شیفته خود نموده و باعث شده تا سفر به باکو به یکی از تجربه های فراموش نشدنی هر کسی تبدیل گردد. اگر می خواهید به باکو بروید با خبرنگاران همراه شوید و با یکی از برترین هتل های آن یعنی هتل فور سیزن آشنا شوید.

معرفی هتل فور سیزن در باکو

هتل لوکس فور سیزن جز بزرگ ترین و جادارترین هتل های باکو است که تقریبا همه جای آن منظره زیبایی به دریای کاسپین و بخش قدیمی شهر و بعلاوه یکی از دیدنی ترین قلعه های این شهر به نام قلعه شیروانشاه دارد. هتل فور سیزن هتلی 5 ستاره در قلب شهر باکو با امکانات کامل است.

ای هتل دارای 171 اتاق مهمان، 29 سوییت لوکس است که تقریبا همه آن ها هم بالکن دارند اتاق های هتل فور سیزن باکو بزرگ و خوش ساخت اند و به امکانات کاملی مثل سیستم های تهویه هوا، و تلویزیون صفحه تخت مجهز اند. حمام های این هتل به وسایل بهداشتی و سشوار مجهزند و کمبودی ندارند.

فور سیزن 2 رستوران اصلی دارد که در یکی از آن ها به نام Zafferanoغذاهای ایتالیایی سرو می گردد و رستوران دیگر آن به نام رستوران Kaspia غذاهای دریایی سرو می نماید.

از امکانات دیگر هتل فور سیزن می توان به استخر شنا و باشگاه بدنسازی با امکانات وسایل کاردیو و وسایل مخصوص، اینترنت بی سیم رایگان و پارکینگ رایگان، صندوق امانات، پذیرش شبانه روزی، صرافی، خشکشویی، خدمات اتاق، کافی شاپ و… اشاره نمود.

یکی دیگر از خوبی های رزرو هتل در هتل فور سیزن باکو دسترسی خوب آن به مراکز مهم است، مثلا فاصله ان هتل تا مرکز خرید Park Bulvarکه یکی از برترین مراکز خرید شهر است، با ماشین فقط 2 دقیقه است و یا تا موزه هنر آذربایجان که یکی از جاذبه های اصلی گردشگری باکو است، فقط 5 دقیقه پیاده روی است. علاوه بر این، این هتل تا فرودگاه Heydar Alyev فقط 30.6 کیلومتر فاصله دارد و در صورت تمایل می توان از سرویس شاتل رفت و برگشت به فرودگاه هم استفاده کرد.

منبع: الی گشت
انتشار: 13 اسفند 1400 بروزرسانی: 13 اسفند 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2033

به "معرفی هتل فور سیزن در باکو" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "معرفی هتل فور سیزن در باکو"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید