مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)

به گزارش لیتن، تماشای منظره دریاچه پیتو، گرفتن عکس و برگشت به اتومبیل، کارهایی هستند که بیشتر مردم در این محل انجام می دهند. البته در ماه های تابستانی شما می توانید در داخل دریاچه ماهیگیری کنید (برای این کار نیاز به مجوز دارید). با این که در محل دریاچه پیتو هیچ محوطه ای برای چادر زدن وجود ندارد اما چندین محل دیگر در نزدیکی در دسترس هستند. برخی را باید از قبل رزرو کنید و برای بعضی دیگر باید در محل حضور داشته باشید تا بتوانید جا بگیرید. هزینه یک شب چادر زدن در این محل ها بین 20 تا 30 دلار کانادایی است. سرویس های بهداشتی و صندوق های قفل دار برای غذا، از امکانات معمول این محل های اقامتی هستند.

مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)

دریاچه پیتو یکی از محبوب ترین و جذاب ترین جاذبه های پارک ملی بنف است؛ دریاچه ای که شهرتش را از رنگ آبی فیروزه ای چشم نوازش به دست آورده است. رنگ خاص دریاچه به خاطر وجود یخچال های طبیعی باستانی در این منطقه است. هر تابستان بخشی از این یخچال ها آب می شوند؛ آبی که از یخچال ها به دریاچه می رسد سنگ های ریز به اندازه غبار را در خود دارد. وقتی نور خورشید به سطح دریاچه می تابد این پودر سنگی آبی رنگ موجود در آب، یک رنگ درخشان آبی را بازتاب می دهد.

محوطه تماشای منظره دریاچه پیتو با حضور جمعیت سلفی بگیر حسابی شلوغ می شود که می تواند لذت دیدن این شگفتی طبیعی را کمتر کند. سعی کنید در تور کانادا خود یک صبح زود (قبل از 9 یا 10 صبح) را برای بازدید از دریاچه پیتو کنار بگذارید. اواخر غروب هم احتمالا با جمعیت و شلوغی مواجه نخواهید شد.

محل اختصاصی تماشای منظره دریاچه پیتو در تمام طول سال به روی مسافران تور کانادا باز است، اما با فاصله بسیاری زیادی محبوب ترین زمان برای این محل تابستان ها است. بهار هم زمانی عالی برای رفتن به این منطقه است، چرا که یخ روی دریاچه آب شده و گل ها شکوفه کرده اند. در پاییز شما منظره ای متفاوت و تماشایی را از دریاچه و محیط اطرافش می بینید. البته درختان احاطه کننده دریاچه بیشتر از نوع مخروطی هستند، در نتیجه رنگ های سرخ و زرد پاییزی در این وقت از سال و در این محل قابل مشاهده نیستند. زمستان هم مزیت های خاص خودش را دارد، به خصوص اگر یک گردشگر ماجراجو و سرسخت باشید. البته در زمستان نمی توانید رنگ مشهور دریاچه را ببینید، چرا که سطح دریاچه یخ زده و به احتمال زیاد با برف پوشیده شده است.

منبع مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)

انتشار: 26 مهر 1400 بروزرسانی: 26 مهر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1886

به "مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مقاله: دریاچه پیتو (کانادا)"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید