مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان تمدید شد

به گزارش لیتن، با اضافه شدن شغل محل های جدید به دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان مهلت ثبت نام در این آزمون تمدید شد.

مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان تمدید شد

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرنگاران، در پی انتشار دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 در 24 فروردین 1400، سازمان اداری و استخدامی کشور شغل محل های جدید را به این دفترچه اضافه نمود.

طبق اطلاعیه سازمان سنجش آموزش کشور به منظور فراهم کردن تسهیلات بیشتر برای آن دسته از متقاضیانی که تا 31 فروردین 1400 برای ثبت نام اقدام ننموده اند ترتیبی اتخاذ شد تا بتوانند تا روز یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 نسبت به ثبت نام خود اقدام نمایند.

متقاضیان، ضرورت دارد که در مهلت در نظر گرفته شده و پس از مطالعه دقیق دفترچه راهنمای ثبت نام و مندرجات این اطلاعیه، به سایت سازمان سنجش به نشانی www.sanjesh.org مراجعه و با توجه به رشته و مقطع تحصیلی خود نسبت به ثبت نام اقدام نمایند.

با توجه به اعلام شغل محل های جدید، مقرر شد امکان ویرایش اطلاعات برای متقاضیان ایجاد گردد و آن دسته از متقاضیانی که قبلا نسبت به ثبت نام اقدام نموده اند، می توانند در صورت تمایل تا روز یکشنبه 5 اردیبهشت 1400 نسبت به ویرایش کد شغل محل انتخابی خود اقدام نمایند.

فایل شغل محل های جدید دفترچه راهنمای ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و فرزندان جانبازان 70 درصد و بالاتر سال 1400 در سایت سازمان سنجش آموزش کشور منتشر شده است.

منبع: خبرگزاری دانشجو
انتشار: 24 اردیبهشت 1400 بروزرسانی: 24 اردیبهشت 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1661

به "مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان تمدید شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "مهلت ثبت نام در آزمون استخدامی خاص فرزندان شهدا و جانبازان تمدید شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید