موافقت اصولی 9 سفره خانه سنتی در تهران صادر شد

به گزارش لیتن، امیر الهی معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران اظهار کرد:در کمیته فنی فرآیند موافقت اصولی استان تهران، برای تاسیس 9 سفره خانه سنتی، موافقت اصولی صادر شد.

موافقت اصولی 9 سفره خانه سنتی در تهران صادر شد

جهت دریافت خدمات پتینه سقف منزل با گروه ساختمانی آبان در ارتباط باشید. هر گونه خدمات رنگ آمیزی با تکنیک های مدرن پتینه کاری را به ما بسپارید.

وی با اعلام اینکه تاسیس هر سفره خانه سنتی در تهران به طور میانگین برای 15 تا 20 نفر به صورت مستقیم شغل ایجاد می نماید اضافه کرد: انتظار می رود با افتتاح 9 سفره خانه سنتی در تهران برای 140 نفر شغل ایجاد گردد.

معاون سرمایه گذاری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان تهران بیان نمود: از مجموع 9 موافقت اصولی صادر شده تعداد 2 سفره خانه سنتی در شهر تهران، 2 سفره خانه سنتی در شهرستان بهارستان، 2 سفره خانه سنتی در شهرستان شمیرانات و تعداد 3 سفره خانه سنتی در شهرستان های پردیس، اسلامشهر و رباط کریم صادر شده است.

الهی گفت: با توجه به ایجاد کمیته های تخصصی در برطرف موانع سرمایه گذاری در استان تهران کوشش می گردد تا با همکاری استانداری تهران از تاسیس و ایجاد تاسیسات گردشگری حمایت قانونی گردد.

باشگاه خبرنگاران

منبع: گردشبان
انتشار: 15 تیر 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1071

به "موافقت اصولی 9 سفره خانه سنتی در تهران صادر شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "موافقت اصولی 9 سفره خانه سنتی در تهران صادر شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید