نخستین لالایی از اصوات موتور بنزینی ساخته شد

به گزارش لیتن، به تازگی محققان نوعی لالایی برای خودروهای برقی ساخته اند که اصوات موتور بنزینی را تقلید و به خواب بچه ها حاضر در خودرو یاری می نماید.

نخستین لالایی از اصوات موتور بنزینی ساخته شد

با وبسایت سازمان نظام مهندسی همراه باشید.

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرنگاران به نقل از یاهو، به تازگی محققان نوعی لالایی برای خودروهای برقی ساخته اند که اصوات موتور بنزینی را تقلید و به خواب بچه ها حاضر در خودرو یاری می نماید.

نخستین لالایی ساخته شده از اصوات موتور بنزینی توسط شرکت نیسان صورت گرفته؛ پژوهش کارشناسان این شرکت نشان داده بیش از 60 درصد والدین برای خواب رفتن نوزادان، آنها را سوار بر خودرو می نمایند تا در هنگام حرکت به خواب فرایند.

تام میدلتون طراح صوتی و مربی خواب، لالایی طراحی نموده که صدای موتورهای بنزینی خودرو را تقلید می نماید؛ او آلبومی شامل 5 آهنگ 3 دقیقه ای ساخته که ترکیب اصوات سفید، صورتی و قهوه ای هستند. این اصوات ترکیبی خواب آور ایجاد می نمایند.

آهنگ های ساخته شده از اصوات موتور بنزینی در یک اتاق آکوستیک مخصوص در انگلیس و با یاری خودروهای نیسان قشقایی و نیسان لیف ساخته شده اند.

علاوه بر رانندگی رویایی در خودروهای این شرکت، نیسان هر سال از انتشار حداقل 70 هزار گرم CO2 جلوگیری می نماید.

این شرکت به لطف فناوری های الکترونیکی و پدال الکترونیکی سفری روان تر و ایمن تری را ارائه می دهد؛ Nissan LEAF Dream Drive نخستین لالایی حاصل شده از اصوات موتور بنزینی است که توسط مهندسان نیسان با همکاری Sound Designer و Sleep Coach ، Tom Middleton محقق شده است.

انتهای پیغام/

منبع: خبرگزاری فارس
انتشار: 11 فروردین 1399 بروزرسانی: 5 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 887

به "نخستین لالایی از اصوات موتور بنزینی ساخته شد" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نخستین لالایی از اصوات موتور بنزینی ساخته شد"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید