نظر حسن روحانی درباره بازی های انتخابی المپیک

به گزارش لیتن، حسن روحانی درباره آخرین شرایط تیم ملی کاراته در راه حضور در رقابت های لیگ جهانی استانبول و مراکش، اظهار کرد: مرحله ششم اردوی تیم ملی در حال برگزاری است و تا بیست و هفتم ادامه دارد. بعد از آن بچه ها در لیگ حاضر می شوند، سپس از دوم تا نهم اسفند اردوی بعدی در باشگاه انقلاب برگزار می گردد. تمریناتمان در دانشگاه علامه طباطبایی پیگیری می گردد و جا دارد از مسئولان دانشگاه تشکر کنم که امکانتشان را در اختیار ما قرار دادند.

نظر حسن روحانی درباره بازی های انتخابی المپیک

از وبسایت ویکی پدیا دیدن نمایید.

مربی تیم ملی کاراته اضافه کرد: برنامه های تیم ملی به خوبی در حال اجراست و خوشبختانه بچه ها شرایط خوبی دارند. فقط صالح اباذری به دلیل مصدومیت در اردو حضور ندارد. فدراسیون و کمیته المپیک تمام تلاششان را می نمایند تا تیم ملی در شرایط خوبی به تمرینات ادامه بدهد.

وی اعلام کرد: اگر شرایط کرونا اجازه دهد قصد داریم با تمامی نفراتمان در مسابقات استانبول شرکت کنیم تا بچه ها بعد از یک سال بتوانند محک بخورند، مخصوصا ذبیح الله پورشیب و سجاد گنج زاده که می خواهند در مسابقات گزینشی مراکش شرکت نمایند، رقابت های استانبول اهمیت زیادی دارد. در مجموع بچه ها شرایط خوبی دارند و با انگیزه در حال تمرین هستند. امکانات بسیار خوبی داریم. تیم یکدست، منضبط و با شخصیتی داریم و امیدوارم بتوانیم به همین شکل جلو برویم تا در المپیک بهترین نتایج را بگیریم.

روحانی اضافه کرد: سوپر لیگ هم برای ملی پوشان میدانی برای محک آن ها خواهد بود. بعد از یک سال دوری از میادین قرار است به میدان بروند و باید ببینیم بچه ها چه وضعیتی دارند. البته کار سختی دارند، اما امیدواریم هر چه به سمت جلو می رویم شرایط بچه ها به مرور خوب گردد.

وی درباره اعلام حمایت رییس کمیته المپیک از کاراته در بازدید از فدراسیون گفت: آقای صالحی امیری قول مساعد داد تا هر چه سریعتر سالن شماره 9 مجموعه انقلاب تجهیز گردد تا ما هم تمریناتمان را در سالن اختصاصی خودمان انجام دهیم. در حال پهن کردن تاتامی سالن هستند و فکر می کنم تا سرانجام سال سالن آماده استفاده تیم ملی کاراته گردد.

مربی تیم ملی کاراته در سرانجام گفت: تمام تلاشمان این است با همه بازیکنانمان در رقابت های استانبول شرکت کنیم و فقط فکر می کنم صالح اباذری را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشته باشیم. باید ببینیم شرایط فدراسیون و برگزاری مسابقات به چه صورتی است تا درباره اعزام نفراتمان تصمیم نهایی را بگیریم.

منبع: فرارو
انتشار: 26 اسفند 1399 بروزرسانی: 26 اسفند 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1552

به "نظر حسن روحانی درباره بازی های انتخابی المپیک" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نظر حسن روحانی درباره بازی های انتخابی المپیک"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید