نمایشگاه بین المللی قم بزرگ ترین ظرفیت مالی استان قم

به گزارش لیتن، خبرنگاران/قم رئیس اتاق بازرگانی استان قم از آمادگی ضلع شرقی نمایشگاه دائمی جهت بهره برداری اطلاع داد و گفت: این مجموعه با مساحت بیش از 45 هکتار یکی از مهم ترین ظرفیت های مالی استان قم است.

نمایشگاه بین المللی قم بزرگ ترین ظرفیت مالی استان قم

ابوالفضل خاکی در حاشیه بازدید استاندارقم از ساختمان نمایشگاه بین المللی قم، در نشست خبری با اصحاب رسانه از آمادگی ضلع شرقی نمایشگاه دائمی اطلاع داد و گفت: این مجموعه با مساحت بیش از 45 هکتار یکی از مهم ترین ظرفیت های مالی استان قم است.

وی با اشاره به تشکیل حداقل 3 نمایشگاه تا سرانجام سال، توضیح داد: باتوجه به حمایت های استانداری و شهرداری استان امید می رود هرچه زودتر برگزاری نمایشگاه ها صورت پذیرد.

رئیس اتاق بازرگانی موانع افتتاح این نمایشگاه را یادآور شد و مطرح کرد: مانع اصلی برگزاری نمایشگاه، راه دسترسی به مجموعه است که با حمایت مجموعه استانداری و وزارت راه 40 درصد از آماده سازی جاده انجام شده است.

خاکی با اشاره به ضرورت ساخت پارکینگ مجموعه خاطر نشان کرد: مجموعه نمایشگاه در حال حاضر از آمادگی کامل برای افتتاحیه برخوردار است اما بازگشایی مجموعه منوط به ساخت پارکینگ است که مساعدت مجموعه شهرسازی در راستای اعطای مجوز های لازم را می طلبد.

رئیس اتاق بازرگانی قم، اظهار کرد: با توجه به موقعیت نمایشگاه جهت دسترسی به مجموعه یک راه دائمی است که امید می رود با همکاری سایر دستگاه های دولتی، رفت و آمد مردم به این مجموعه تسهیل گردد.

خاکی با اشاره به سرمایه گذاری های انجام شده در بخش گردشگری نمایشگاه دائمی، متذکر شد: در این راستا هیئتی متشکل از 50 تشکل مهم مالی تشکیل شده است.

منبع: خبرگزاری ایسنا
انتشار: 11 آذر 1400 بروزرسانی: 11 آذر 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1934

به "نمایشگاه بین المللی قم بزرگ ترین ظرفیت مالی استان قم" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "نمایشگاه بین المللی قم بزرگ ترین ظرفیت مالی استان قم"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید