هزینه سفر به کوالالامپور چقدر است؟

به گزارش لیتن، کوالالامپور، پایتخت مالزی، مقصد بعدی شما برای سفر است؟ جزئیات هزینه سفر به این شهر را در در این مقاله بخوانید.

هزینه سفر به کوالالامپور چقدر است؟

با تور مالزی از توسعه یافته ترین کشور شرق آسیا دیدن کنید.

سفر به مالزی کامل نمی گردد، مگر اینکه چند روزی به گشت در کوالالامپور، پایتخت این کشور، بگذرانید. اگر چه سفر به این شهر گران تر از سایر نقاط مالزی برای شما تمام می گردد، در اینجا می توانید تجربه ای فراموش نشدنی از فرهنگ کوالالامپور (هندی، چینی، مالایی و غربی) داشته باشید، فرهنگی که آمیزه ای منحصربه فرد از غذاها، خرید و زندگی شبانه را ایجاد می نماید. کوالالامپور مکانی هیجان نگیز و یکی از بهترین شهرهای دنیا برای لذت بردن از غذاهای خوب هندی (در جایی خارج از هند) است. این مقاله هدایت است درباره جزئیات هزینه سفر به کوالالامپور.

اگر قصد سفر به مالزی را دارید، می توانید با مشاهده تور مالزی و تور کوالالامپور، بهترین آفر تور از میان آژانس های مسافرتی همکار خبرنگاران را انتخاب نموده و به راحتی تور مورد نظر خود را با پایین ترین قیمت خریداری کنید.

متوسط هزینه اقامت در کوالالامپور

قیمت هاستل های درون شهر حدود 20 تا 45 رینگیت است. اجاره یک اتاق خصوصی در هاستل بین 40 تا 60 رینگیت در هر شب هزینه دارد و این اتاق ها معمولا دارای حمام خصوصی هستند. صبحانه و وای-فای رایگان مانند سیستم تهویه هوا در این هاستل ها معمول است. اما در تعداد کمی از هاستل ها آشپزخانه وجود دارد. پس اگر از آن دسته افرادی هستید که در سفرها تمایلی به بیرون غذا خوردن ندارید و بیشتر غذا را خودتان تهیه می کنید، باید در انتخاب هاستل دقت کنید.

هزینه اقامت در ارزان ترین هتل ها از 55 رینگیت برای یک اتاق دو نفره با وای-فای رایگان، صبحانه، تهویه مطبوع و یک سرویس بهداشتی خصوصی آغاز می گردد. برای اقامت در یک هتل شیک تر و با امکاناتی چون استخر، انتظار می رود حداقل 100 رینگیت در هر شب پرداخت کنید. برای اقامت در یک هتل لوکس، قیمت ها از حدود 225 رینگیت در هر شب آغاز می شوند. Airbnb هم در این شهر در دسترس است و محل اقامت اشتراکی در حدود 55 رینگیت در هر شب و کل آپارتمان چیزی حدود 100 رینگیت است.

متوسط هزینه خورد و خوراک

هندی، چینی، مالایی و غذاهای غربی همه در کوالالامپور پیدا می گردد. ترکیب چند فرهنگی در کوالالامپور باعث شده تا تنوع غذای محلی بالایی در این شهر ایجاد گردد. بازارها و دستفروش های خیابانی انتخابی عالی برای خوردن غذاهای دلچسب محلی است. برای تهیه غذای خیابانی در کوالالامپور معمولا هزینه ای کمتر از 10 رینگیت باید بپردازید. غذای محلی در رستوران ها بین 5 تا 15 رینگیت برای هر وعده هزینه خواهد داشت. اگر بخواهید به یک رستوران با کیفیت پایین با سرویس میز بروید، باید برای یک وعده غذایی به همراه نوشیدنی حدود 35 رینگیت هزینه کنید. غذاهای غربی گران تر از غذاهای محلی هستند، اما با این وجود یک وعده فست فود چیزی حدود 15 رینگیت هزینه دارد؛ در حالیکه قهوه حدود 5 رینگیت خواهد بود. هزینه خرید مواد اولیه برای تهیه غذا برای یک هفته بین 75 تا 150 رینگیت هزینه خواهد داشت، البته در صورتی که به بازارهای محلی بروید و از محل هایی که اجناس گران قیمت می فروشند، خودداری کنید.

هزینه حمل و نقل در کوالالامپور

سیستم حمل و نقل عمومی در کوالالامپور عالی است. هزینه کرایه اتوبوس ها از 1 رینگیت آغاز می شوند و مترو بسته به راستا انتخابی هزینه ای بین 2 تا 35 رینگیت است. برای سفرهای بین کشوری، کرایه یک اتوبوس از کوالالامپور به سنگاپور حدود 70 رینگیت هزینه خواهد داشت، در حالیکه هزینه بلیط پرواز نزدیک به 200 رینگیت خواهد بود. قطار از کوالالامپور به بانکوک حدود 200 رینگیت است، و بلیط پرواز برای همین فاصله تقریبا 500 رینگیت خواهد بود.

هزینه بازدید از جاذبه های کوالالامپور

برای دیدن برج های پتروناس بروید. ارتفاع این برج ها 451 متر است و بازدیدکنندگان می توانند از روی پل بین دو برج که در طبقه 41 و 42 قرار گرفته است به تماشای شهر بایستند. هزینه ورود به برج 85 رینگیت برای بزرگسالان و 35 رینگیت برای بچه ها است و تنها تعداد محدودی از بلیط ها در هر روز به فروش می رسد- و اغلب به سرعت تمام می شوند.

بازدید از معبد سری ماهاماریمان را از قلم نیاندازید. این بنا در سال 1873 ساخته شده است و در نزدیکی محله چینی ها قرار گرفته است و یکی از دیدنی ترین معابد و از قدیمی ترین و زیبا ترین معابد کشور است.این معبد صندلی مهمی در زندگی مذهبی هندوها دارد. را اشغال می نماید و برج دروازه آن که با تصاویر خدایان هندو تزئین شده، بسیار دیدنی است. مسجد نگارا مسجد ملی مالزی است. این مجموعه در مساحتی حدود 13 هکتار قرار گرفته است و ظرفیت نگهداری 15,000 نفر را دارد.

برای اطلاعات تکمیلی فهرست کاملی از جاهای دیدنی کوالالامپور را در خبرنگاران ببینید.

بودجه پیشنهادی روزانه سفر به کوالالامپور

110 تا 150 دلار آمریکا و 30 تا 45 رینگیت مالزی

توجه داشته باشید این یک بودجه پیشنهادی است؛ با در نظر دریافت اینکه شما در هاستل اقامت دارید، غذای مناسب و کم بخورید، بیشتر غذا ها را خودتان تهیه کنید و از حمل و نقل عمومی بهره ببرید، تخمین زده شده است.

منبع: کجارو / nomadicmatt.com
انتشار: 7 آبان 1398 بروزرسانی: 7 مهر 1399 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 512

به "هزینه سفر به کوالالامپور چقدر است؟" امتیاز دهید

1 کاربر به "هزینه سفر به کوالالامپور چقدر است؟" امتیاز داده است | 5 از 5
امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "هزینه سفر به کوالالامپور چقدر است؟"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید