همایش یک سفر یک تجربه، اندونزی و بالی

به گزارش لیتن، تا به حال چیزی در خصوص تعداد جزیره های اندونزی شنیده اید؟ می دانید کدام یک از جزیره های این کشور به جزیره خدایان مشهور است؟ اگر تصمیم سفر به اندونزی و بالی دارید، مطمئن باشید قرار است ماجراجویی هایی مختلف و سفری متفاوت را تجربه کنید. برای این سفر حتما مانند هر سفر دیگری احتیاج است اطلاعات کافی داشته باشید تا با خیال راحت راهی شوید. ما در همایش یک سفر یک تجربه، اندونزی و بالی کنار شما هستیم. در این مورد بیشتر بخوانید.

همایش یک سفر یک تجربه، اندونزی و بالی

همایش یک سفر یک تجربه، اندونزی و بالی

اجرای تورهای اندونزی و بالی تجربیات زیاد و خاطراتی به یادماندنی برای ما ساخته است. همین موضوع انگیزه مهمی است برای اجرای این همایش. در این همایش فیلم ها و عکس های اختصاصی خبرنگاران از سفر به اندونزی و بالی را برای شما پخش می کنیم، و اطلاعات لازم برای سفر به این منطقه ها را در اختیارتان قرار می دهیم. آیا دوست دارید جزایر زیبای اندونزی را از نزدیک ببینید؟ برای تماشا بالی چطور می توانید به این منطقه سفر کنید؟ احتمالاً برای برنامه ریزی سفر اطلاعاتی درست و کامل احتیاج دارید. ما به شما یاری می کنیم تا بدون نگرانی برای یک سفر منظم و لذت بخش اطلاعات کسب کنید و مثل یک توریست حرفه ای به اندونزی و بالی سفر کنید و تجربه ای فراموش نشدنی از اندونزی و بالی بسازید.

چرا اندونزی؟

اندونزی بزرگ ترین مجمع الجزایر جهانست. اما زیبایی های این کشور به سواحل و تپه های مرجانی ختم نمی گردد. حیات وحش متنوع، منطقه ها بکر و مناسب کوه پیمایی، معابد بودایی و بناهای ثبت یونسکو و جاذبه های دیگر، توریستهای زیادی را برای تماشا این منطقه به جنوب شرق آسیا جذب نموده است.

چرا بالی؟

بالی یکی از جزایر اندونزی و نقطه اتصال اقیانوس های هند و آرام است. این جزیره در لیست بهترین مقاصد توریستی جهان واقع شده است. اما به چه علت؟ شالیزارهای پلکانی؟ بزرگ ترین پارک آبی آسیا؟ سواحل توریستی؟ فیل ها و دلفین ها؟ باید بگوییم همه این ها منطقه رویایی بالی را می سازند. اما در سفر به این منطقه زیبایی ها و تفریحات بیشتری را تجربه خواهید کرد.

با خبرنگاران همراه باشید تا اطلاعات بیشتری در این مورد به دست بیاورید، عکس ها و فیلم های اختصاصی خبرنگاران را از این منطقه ببینید و در گپ و گفتی محبت آمیز سوال های خود را بپرسید.

چه مطالبی در همایش مطرح می گردد؟

در این همایش، مانند همایش های پیشین یک سفر یک تجربه، پای صحبت کریم شادفر می نشینیم تا اندونزی و بالی را به عنوان یک مقصد توریستی مجذوب کننده بهتر بشناسیم. فرصت پرسش و پاسخ برای تمام شرکت کنندگان در این همایش وجود دارد.

  • چطور به اندونزی و بالی سفر کنیم؟
  • اندونزی و بالی چه جاذبه ها و تماشای هایی دارند؟
  • فستیوال ها و رویدادهای مهم اندونزی و بالی کدامند؟
  • چه تفریحاتی در اندونزی و بالی وجود دارد؟
  • هزینه ها و قیمت های تورهای اندونزی و بالی چقدر است؟
  • برنامه پیشنهادی خبرنگاران برای سفر به اندونزی و بالی چه خواهد بود؟
  • پخش عکس و فیلم اختصاصی از سفر خبرنگاران به اندونزی و بالی.

و خیلی سؤالات دیگر که احتمالاً پیش از سفر به یک کشور خارجی در فکر تان است. ما با کمال میل به همه این سؤالات پاسخ می دهیم.

قرعه کشی یک میلیون تومانی

یکی از بخش های هیجان انگیز این همایش، مثل همایش های قبلی، قرعه کشی یک میلیون تومانی است. یک میلیون تومان اعتبار سفر به اندونزی و بالی! این جایزه بخش نسبتاً خوبی از هزینه های تور شما را تأمین خواهد نمود. پس چرا برنده بعدی خبرنگاران شما نباشید؟

حتما از خودتان می پرسید چطور می توانم در این قرعه کشی شرکت کنم. هنگام ورود به سالن، همکاران ما برگه ای را به شما خواهند داد تا مشخصات تان را در آن بنویسید. به همین سادگی می توانید وارد قرعه کشی بشوید و شانس خود را برای اعتبار سفر به اندونزی و بالی امتحان کنید.

پذیرایی

در انتهای همایش فرصتی خواهیم داشت تا در کنار هم گلویی تازه کنیم. خبرنگاران از شما پذیرایی می نماید و شما این فرصت را دارید تا با همکاران ما گپ و گفت محبت آمیز ای داشته باشید. پس منتظرتان هستیم.

چطور در این همایش شرکت کنم؟

این همایش رایگان است و احتیاجی به ثبت نام ندارد.

تاریخ برگزاری: شنبه 4 آذرماه 96

ساعت همایش: 18:00 الی 20:00

محل همایش: باغ موزه قصر

نشانی: تهران، انتهای خیابان مطهری، بعد از تقاطع شریعتی، میدان پلیس، باغ موزه قصر، سالن مارکوف

تلفن روابط عمومی: 02141663000 داخلی 4

تهیه و تدوین: تحریریه خبرنگاران

لطفا در نشر دانسته های خود کوشا باشید.

برداشت و استفاده غیرتجاری از مطالب این وب سایت، حتی بدون ذکر منبع آزاد است.

منبع: دالاهو
انتشار: 25 شهریور 1401 بروزرسانی: 25 شهریور 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2194

به "همایش یک سفر یک تجربه، اندونزی و بالی" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همایش یک سفر یک تجربه، اندونزی و بالی"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید