همکاری پتروشیمی و بهداشت و درمان بی نظیر است

به گزارش لیتن، شهیدی نیا گفت: همکاری و تعامل پتروشیمی و شبکه بهداشت و درمان به ویژه در بحران کرونا بی نظیر بوده و در هیچ نقطه کشور مشاهده نشده است.

همکاری پتروشیمی و بهداشت و درمان بی نظیر است

سید امید شهیدی نیا مدیرعامل منطقه مالی پتروشیمی در گفت وگو با خبرنگار از ، با اشاره به تعامل و همکاری بی نظیر بهداشت و درمان و پتروشیمی در زمینه درمان و به ویژه در بحران کرونا گفت: ما همیشه در کنار مجموعه بهداشت و درمان بوده ایم و از هیچ کوششی دریغ نمی کنیم.

او اضافه کرد: چه در مرحله راه اندازی و تجهیز و چه در ادامه راه و مراحل بهره برداری بخش های مختلف درمانی همکاری و تعامل را به سبب افزایش رضایتمندی کارکنان منطقه در آینده هم خواهیم داشت، اما انتظار می رود سازمان بهداشت و درمان، دست کم، سرانه های پرداختی این منطقه را در خود منطقه سرمایه گذاری کند.

سید مهدی هاشمی مدیرعامل سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت از حسن نظر شرکت های پتروشیمی نسبت به بهداشت و درمان تشکر کرد و بیان داشت: اعتقاد داریم که بهداشت و درمان در خدمت صنعت نفت است و فارغ از همدلی ویژه ای که بروز کرونا با مجموعه های بهداشتی و درمانی کل جهان ایجاد کرد، صنایع همیشه نسبت به سازمان بهداشت و درمان رفتاری رئوفانه داشته اند.

او ضمن تایید مطالب مطرح شده و گلایه های موجود بر ضرورت بازگشت اعتماد تاکید و توضیح داد: اگرچه با توجه به افزایش چشمگیر بهای تمام شده خدمات درمانی، جبران خسارات و کمبود های ایجاد شده در مجموعه ماهشهر کاری بس سخت است، اما کوشش می کنیم این فاصله ایجاد شده کاهش یابد.

هاشمی متعهد شد که سازمان بهداشت و درمان صنعت نفت، از این پس رفتار های توسعه ای خود را بر مبنای تصمیم های کارشناسی شده پیش ببرد و در برنامه بلند مدت خود، نگاه سود ده به سلامت را با نظر های کارشناسی اقتصاد سلامت جایگزین کند.

این مقام مسئول ادامه داد: تعرفه های اعلام شده ما از سوی مراجع بالا، جوابگوی نوع فعالیت ما نیست و ما را به تدریج به سمتی برده که به مقوله درمان، به اسم یک کسب و کار نگاه کنیم که مغایر با رسالت ما است.

گ

منبع: باشگاه خبرنگاران جوان
انتشار: 3 شهریور 1400 بروزرسانی: 3 شهریور 1400 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 1823

به "همکاری پتروشیمی و بهداشت و درمان بی نظیر است" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "همکاری پتروشیمی و بهداشت و درمان بی نظیر است"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید