وانت هیولای میتسوبیشی وارد جاده ها شد!

به گزارش لیتن، وبسایت موبنا: شرکت میتسوبیشی یک وانت شاسی بلند نو را مورد آزمایش قرار داده است که پیش بینی می گردد در آینده نزدیک وارد بازار آسیا گردد و این وانت پیک آپ یک تُنی هم اکنون با نام تریتون/ال200 به صورت رسمی در بانکوک معرفی شده است. تریتون/ال200 از همین ماه فروش خود را در کشور تایلند شروع می نماید و قرار است با گذشت فاصله زمانی کوتاه وارد دیگر بازارهای دنیا گردد.

وانت هیولای میتسوبیشی وارد جاده ها شد!

اوزامو ماسوکو مدیرعامل شرکت میتسوبیشی در خصوص این محصول نو گفت: وانت نو تریتون/ال200 یکی از مهم ترین استراتژی های ما برای ورود به بازار دنیای محسوب می گردد و از برترین محصولات ساخته شده در شرکت ما خواهد بود. این مدل نو قرار است دوام، قابلیت اطمینان و آسایش را در سایه 40 سال تجربه ما در فراوری سری های مختلف خودرو برای کاربران به ارمغان بیاورد.

میتسوبیشی تریتون/ال200 در بخش طراحی بدنه و ساخت موتور در جریان همکاری با مرکز داینامیک شیلد وابسته به شرکت خودروسازی میتسوبیشی موتورز تکمیل شده است و طراحی آن با الهام از سری خودروهای پاجرو اسپورت ارایه شده است که در اصل یک سیستم نوین مبتنی بر چهار چرخ را در کنار سیستم ایمنی فعال و دستیار راننده ارایه می دهد. موتور تقویت شده این وانت پیک آپ در کنار چراغ های بزرگتر و بدنه قوی تر، طراحی کامل و کارآمد این خودرو را نمایان می نماید.

سیستم نوی که با نام سوپر-سلکت 4دبلیودی برای این محصول در نظر گرفته شده است قابلیت حرکت خودرو در هر شرایط جاده ای را فراهم می نماید و بعلاوه راننده می توانند با انتخاب حالت رانندگی ایزی-سلکت 4دبلیودی سیستم تنظیم شاسی و لاستیک ها را در حالت اتوماتیک قرار دهد تا برای رانندگی در جاده ها نگرانی نداشته باشد. این خودرو حالت های رانندگی متفاوت دیگری را هم در خود جا داده است که متناسب برای شرایط ماسه، گل و لای، برف، شن، صخره و … در نظر گرفته شده اند.

این وانت یک تُنی یپک آپ انواع فناوری های نو را شامل می گردد و شرکت میتسوبیشی سیستم انتقال قدرت شش سرعته اتوماتیک را برای آن ارایه نموده است تا آن را جایگزین سیستم پنج سرعته اتوماتیک قبلی کند. میتسوبیشی تریتون/ال200 موتور 2.4 لیتری بنزینی را با توان 126 اسب بخار در خود جا داده است که البته یک مدل ویژه آن هم با موتور دیزلی توربو با توان 178 اسب بخار ارایه می گردد.

تریتون انواع قابلیت های ایمنی را هم در خود جا داده است و کابین آن را در بین وانت های پیک آپ می توان از ایمن ترین انواع آن دانست. سیستم های ایمنی پیشرفته در این اتومبیل قابلیت کاهش ضربه به جلو، نمایش نقطه کور، سیستم هشدار دهنده عبور از چهار راه، و سیستم مافوق صوتی شتاب را شامل می گردد. سیستم مافوق صوتی کاهش دهنده شتاب که قادر است احتمال تصادف را به مقدار قابل ملاحظه پایین بیاورد، به صورت مستقیم با سیستم شتاب دهنده خودرو در تماس است و در کنار آن دوربین های 360 درجهدر جلو و عقب اتومبیل نصب شده اند تا زاویه دید راننده توسعه یابد.

تریتون/ال200 در کارخانه لیم چابانگ پلنت شرکت میتسوبیشی در کشور تایلند به فراوری می رسد و به همین دلیل قرار است در مرحله نخست فقط در کشور تایلند فروخته گردد. البته شرکت میتسوبیشی پشی بینی نموده است که پس از گذشته مدتی آن را در دیگر بازارهای آسیا، اقیانوسیه، خاورمیانه، اروپا، آفریقا و آمریکای لاتین عرضه کند. میتسوبیشی در نظر دارد که این خودرو در بیش از 150 کشور دنیا به فروش برسد و قرار است طی سال مالی پیش رو 180 هزار دستگاه از آن فراوری گردد.

پ

منبع: برترین ها
انتشار: 17 مهر 1403 بروزرسانی: 17 مهر 1403 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2387

به "وانت هیولای میتسوبیشی وارد جاده ها شد!" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "وانت هیولای میتسوبیشی وارد جاده ها شد!"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید