پژمان جمشیدی؛ 15 میلیون مخاطب در 7 سال

به گزارش لیتن، داشتن چهار فیلم با بیش از دو میلیون مخاطب آماری است که تا همین جا پژمان جمشیدی را تبدیل به یکی از پول سازترین بازیگران سینمای ایران در دهه 90 می نماید.

پژمان جمشیدی؛ 15 میلیون مخاطب در 7 سال

به گزارش سینمادیلی، پژمان جمشیدی سال 92 بعد از سریال پژمان جلوی دوربین فیلم آتش بس2 تهمینه میلانی رفت. فیلمی که با 870 هزار مخاطب گیشه نسبتا خوبی داشت. دومین قدم او در سینما با پنجاه کیلو آلبالو بود فیلمی با بیش از دو میلیون مخاطب که همچنان جزو سه فیلم پرمخاطب این بازیگر است و اگر اکرانش ادامه پیدا می کرد احتمالا به آمار بالاتری هم می رسید.

پژمان جمشیدی در ادامه اولین نقش اصلی اش را در خوب بد جلف بازی کرد که تبدیل به دومین فیلم او با بیش از دو میلیون مخاطب شد.

لونه زنبور و تگزاس دو کمدی پول ساز بعدی جمشیدی در گیشه بودند در این میان چند اثر ناموفق در جذب مخاطب مثل سوتفاهم، هزارتو و آذر هم دیده می شوند.

پژمان جمشیدی با تگزاس2 با دو میلیون و چهارصد هزار مخاطب پرمخاطب ترین فیلم کارنامه اش را ثبت کرد، اما در ادامه فیلم هایش با وجود اینکه موفقیت آثار قبلی اش را در گیشه تکرار نکردند، اما قدمی در جهت تثبیت او به عنوان بازیگری با توان بازی در نقش های متفاوت بودند.

دینامیت و فروش 52 میلیاردی اش، اما بازگشت پژمان جمشیدی به عنوان یک بازیگر پول ساز است. 16 فیلم اکران شده پژمان جمشیدی در مجموع 15 میلیون مخاطب داشته و میانگین 950 هزار تماشاگر آمار بالایی از جذب مخاطب برای بازیگری است که حالا دیگر می توان به فروش بالای تک تک فیلم هایش امیدوار بود.

منبع: فرارو
انتشار: 14 اردیبهشت 1401 بروزرسانی: 14 اردیبهشت 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2088

به "پژمان جمشیدی؛ 15 میلیون مخاطب در 7 سال" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "پژمان جمشیدی؛ 15 میلیون مخاطب در 7 سال"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید