برترین سریال های کره ای یک ماه آینده

به گزارش لیتن، هواداران سریال های کره ای همین الان هم گزینه های زیادی برای انتخاب از بین سریال های در حال پخش یا سریال های سرانجام یافته دارند. اما هر ماه گزینه های تازه ای هم به این لیست اضافه می گردد.

برترین سریال های کره ای یک ماه آینده

به گزارش خبرنگاران؛ در ماه پیش رو هم تعداد زیادی سریال نو داریم که ما را به تماشای زندگی و فرهنگ مردم کره می برند. از این بین در اینجا فهرستی از هشت سریال نو را آماده نموده ایم که در ماه پیش رو پخششان آغاز می گردد و احتمالا سریال دوست ها گزینۀ مورد علاقۀ خودشان را بین آن ها پیدا خواهند کرد.

1. راننده (The Driver)

این سریال که کیم سئونگ وو (بازیگر معروف کره ای) آن را کارگردانی نموده است، مسائل و چالش های خانوادگی در کره را با نگاهی واقع گرایانه به تصویر کشیده است. داستان سریال از این قرار است که ها تائه جون خیلی ناگهانی از کار بیکار می گردد. او برای پول درآوردن و تامین خانواده اش هیچ انتخابی ندارد جز اینکه سراغ کار رانندگی برود. می سئون همسر فداکاری است که در این اوضاع با شوهرش همراهی می نماید. این سریال شادی ها و غم های انسانی را به نمایش می گذارد و کارگردان امیدوار است که سریالش بتواند تسلی و امیدی برای کسانی ایجاد کند که در زندگیشان دچار مسائلی هستند.

آغاز پخش از: 13 بهمن

2. بیست و پنج، بیست و یک (Twenty-Five Twenty-One)

نا هی دو یک ورزشکار حرفه ای در رشتۀ شمشیربازی است و بائک یی جین هم گزارشگر ورزشی است. آن ها اولین بار همدیگر را در بازی های آسیایی دیدار می نمایند و ارتباطشان کم کم عمیق تر می گردد. در سال 1998 هر دوی آن ها به شدت تحت تاثیر بحران اقتصادی قرار دارند. با اینکه تیم شمشیربازی هی دو یکی از برترین تیم هاست، ولی به خاطر مسائل اقتصادی منحل می گردد.

خانوادۀ یی جین هم درگیر همین مسائل اقتصادی است. اما یی جین در کنار شغل تمام وقتی که دارد چند کار دیگر هم انجام می دهد تا کمکی برای خانواده اش باشد. این سریال داستان این دو نفر را از سال 98 میلادی تا زمان حاضر دنبال می نماید. در مجموع این سریال بار عاطفی زیادی دارد و توسعه شخصیت ها، دوستی و عشق را به تصویر می کشد.

آغاز پخش از: 23 بهمن

3. پیش بینی عشق و آب و هوا (Forecasting Love And Weather)

این سریال ما را وارد زندگی و کار و بار روزمرۀ کسانی می نماید که در ادارۀ هواشناسی کره کار می نمایند. جین ها کیونگ نه تنها در شغلش مهارت زیادی دارد بلکه توانسته توازن خوبی بین زندگی شخصی و حرفه ای خودش برقرار کند. اما او ظاهر خیلی خشک و جدی ای دارد و به همین دلیل خیلی از همکارانش احساس می نمایند که نمی توانند به او نزدیک شوند.

از طرف دیگر لی شی وو آدمی دست و پا چلفتی ولی باهوش است که تمام زندگیش را روی کارش گذاشته. استقامت و خلاقیت او باعث پیشرفتش در کار شده. این سریال اتفاقات روزمرۀ کار و زندگی این آدم ها و ماجرا های عاشقانه ای را که بین آن ها پیش می آید روایت می نماید.

آغاز پخش از: 23 بهمن

4. سی و نه (Thirty Nine)

این سریال داستان سه زن را روایت می نماید که از سال دوم دبیرستان به مدت بیست سال با هم دوست بوده اند. چا می جو زنی همه چیز تمام است که خانواده ای ثروتمند و کسب و کاری پیروز و باثبات به عنوان یک متخصص پوست دارد. جانگ چان یانگ و جانگ هو هی دوستان صمیمی و نزدیک او هستند. چان یانگ مربی بازیگری است و جو هی مدیر یک فروشگاه است. این سریال به وسیله نمایش زندگی و دوستی بین این سه نفر، نگاهی واقع گرایانه به چالش های زندگی زن هایی که در سن حدود چهل سالگی هستند انداخته و راه ها و ابزار های برآمدن از پس این چالش ها را به بیننده نشان می دهد.

آغاز پخش از: 27 بهمن

5. یک پیشنهاد کاری (A Business Proposal)

شین هاری دختری است که بعد از تجربۀ یک شکست عاطفی، پیش دوستش یانگ سئو می رود تا احساساتش را با او در میان بگذارد. یانگ سئو فرزند یک خانوادۀ ثروتمند است و همین تازگی ها پدر و مادرش او را مجبور نموده اند که با پسری که قبلا نمی شناخته آشنا بگردد. به همین دلیل یانگ سئو تصمیم می گیرد به هاری پول بدهد تا به جای او سر قرار برود. هاری می بیند چیزی برای از دست دادن ندارد و به همین دلیل قبول می نماید که این کار را بکند. اما وقتی سر قرار می رود واقعا شوکه می گردد، چون می بیند پسری که برای آشنائی با سئو در نظر گرفته شده کانگ تائه مو مدیر عامل همان شرکتی است که او در آنجا کار می نماید. خوشبختانه تائه مو هاری را نمی شناسد و نمی فهمد که این یکی از کارمندان خودش است.

تائه مو هم این قرار آشنایی را با بی میلی و به خاطر درخواست پدربزرگش پذیرفته است. او تصمیم گرفته که برای برآورده شدن آرزوی پدربزرگش با هرکسی که در این قرار حاضر شد ازدواج کند. بعد از دیدار، تائه مو به هاری پیشنهاد ازدواج می دهد در حالیکه نمی داند هاری در واقع به جای کس دیگری سر قرار آمده.

آغاز پخش از: 2 اسفند

6. عشق دیوانه وار (Crazy Love)

نانگو جین کسب و کار پیروزی به عنوان یک مدرس ریاضیات دارد، اما یک روز بدون هیچ علت مشخصی پیغامی دریافت می نماید که به او می گوید به زودی کشته خواهد شد. زندگی او پر از ترس و اضطراب می گردد، چون فکر می نماید هر لحظه ممکن است بلایی سرش بیاید.

از طرف دیگر لی شین هم وقت کمی دارد. او زنی است که در اوج جوانی و علی رغم سخت کوشی و صداقتی که در زندگی دارد، به خاطر بیماری در آستانۀ مرگ قرار گرفته. شین در واقع منشی گو جین است، اما وقتی گو جین از او می خواهد که کمکش کند، رابطۀ آن ها شکل پیچیده تر و عمیق تری پیدا می نماید.

آغاز پخش از: 2 اسفند

7. اسپانسر (Sponsor)

این سریال ترکیبی از مضامین عشق و انتقام است. در یک طرف ماجرا مردی به نام لی سون وو را داریم که عکاس و ویراستار یک مجله است. در نگاه اول به نظر می رسد که او آدمی سخت کوش و بلندپرواز است، اما اگر کمی صبر کنیم می فهمیم که تنها انگیزۀ او برای زندگی فقط و فقط انتقام است.

در طرف مقابل زنی به نام هان چائه رین را می بینیم که میل سیری ناپذیری به پیروزیت دارد و با اینکه الان مدیر عامل یک شرکت است، هیچ حد و مرزی برای جاه طلبی های او وجود ندارد.

آغاز پخش از: 4 اسفند

8. پاشنۀ کشنده (Kill Heel)

رقابت و جاه طلبی دو کلمه ای هستند که می توانند مضمون این سریال را به صورت خلاصه بیان نمایند. داستان این سریال در پس زمینۀ صنعت فروش لوازم منزل اتفاق می افتد؛ دنیایی که در آن مجری های برنامه های بازرگانی تلویزیون مثل گرگ منتظرند تا رقیبان را از میدان به در نمایند.

هو هیون مجری یک برنامه تبلیغ لوازم منزل است که به خاطر شخصیت گرم و مهربانش در بین مردم محبوبیت زیادی دارد. اما او به خاطر شغلش با چالش های زیادی رو به روست. او مجبور است که دائما با بائه اوکسئون که یک مجری پیروز دیگر است در رقابت باشد.

این سریال فیلمنامه ای بسیار منسجم و بازیگرانی درجه یک دارد و تقابل میان رقابت های غیراخلاقی اقتصادی و ویژگی های انسانی را هم خیلی خوب به تصویر می کشد.

آغاز پخش از: 4 اسفند

منبع: فرارو
انتشار: 25 فروردین 1401 بروزرسانی: 25 فروردین 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2066

به "برترین سریال های کره ای یک ماه آینده" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "برترین سریال های کره ای یک ماه آینده"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید