داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان شبکه سه

به گزارش لیتن، شب گذشته نخستین سریال بی نشان به کارگردانی راما قویدل و تهیه کنندگی رزاق کریمی منتشر شد. سریالی سی قسمتی که هر شب از ساعت 20 و 45 از شبکه سه سیما پخش خواهد شد و انتشار آن تا اواخر شهریور ماه ادامه خواهد داشت.

داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان شبکه سه

به گزارش خبرنگاران، داستان سریال بی نشان نیز در قسمت اول، زندگی شهاب، سردبیر پیشکسوت یک رسانه خبری را روایت می کند که مسائل و موضوعات اقتصادی مبتلا به جامعه را دنبال می کند. نقش او را در این سریال پرویز فلاحی پور برعهده دارد. در کنار او متین، خواهر زاده شهاب نیز نقش یک فعال رسانه ای یا به اصطلاح پاپاراتزی را برعهده دارد که فساد چهره های مشهور را افشا می کند.

در قسمت اول شهاب از طریق خواهرزاده اش متین، به سرنخ یک فساد شبکه ای در ورزش و با همکاری برخی چهره های سیاسی می رسد و در این راستا با چالش هایی روبرو می گردد. در قسمت دوم بیننده منتظر است تا ببینید افراد ذی نفود حاضر در این شبکه فساد با شهاب چه برخوردی می کنند.

در این سریال بازیگرانی همچون پرویز فلاحی پور، نیوشا ضیغمی، قاسم زارع، مجید واشقانی، مریم کاویانی، سعید زارعی، نسرین نکیسا، مالک سراج، توماج دانش بهزادی، رضا مولایی، نیلوفر پارسا، پویان گنجی، امیر سفیری، مهری آل آقا، رهام تدریسی، نیما توکلی، بهروز قادری، مرتضی زارع، سینا قاسمی، رضا ایرانمنش، اتابک نادری، هلن نقی لو، امیررضا زرین بخش، اکبر رحمتی، کاظم هژیرآزاد، مهدی فقیه، سوسن مقصودلو، رضا توکلی، احسان امانی، حسن اسدی، محمدصادق ملک و بهار نوحیان به ایفای نقش پرداخته اند.

بیوگرافی پرویز فلاحی پور

پرویز فلاحی پور، متولد 1336 است و فارغ التحصیل رشته زبان انگلیسی است. او فعالیت هنری اش را با بازی در تئاتر شروع کرد. بازی در نقش یاور در مجموعهٔ شب دهم (1379) موجب شد تا این هنرمند در بین مخاطبان به چهره ای شناخته شده مبدل گردد.

او در آثار بسیاری همچون رهایی، مرد هزارچهره، یوسف پیامبر، اگه بابام زنده بود، روشن تر از خاموشی و فردا دیر است ایفای نقش داشته است.

بیوگرافی نیوشا ضیغمی

نیوشا ضیغمی بازیگر سینما متولد 18 تیر 1359 در شهر تهران و فارغ التحصیل کارشناسی رشته روانشناسی کودک از دانشگاه شهید بهشتی است. اولین تجربه سینمایی ضیغمی، فیلم تردست به کارگردانی محمدعلی سجادی بوده است.

وی سابقه بازی در فیلم های موفقی همچون دموکراسی تو روز روشن، اخراجی ها، تلافی، دریا و ماهی پرنده، ثبت با سند برابر است، زن ها فرشته اند 2، هفت معکوس و دختر شاه پریون را در کارنامه هنری خود دارد.

بیوگرافی مجید واشقانی

مجید واشقانی متولد 6 خرداد 1359 در تهران و فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی متالورژی است. مجید واشقانی بازیگری را از سال 1377 تا 1378 با حضور در کلاس های آزاد بازیگری امین تارخ شروع کرد سپس از همین کلاس ها وارد بازار کار حرفه ای شد.

با سریال راستا انحرافی در سال 1390 چهره اش شناخته شد و بعد در مجموعه های مختلف زیر هشت، هوش سیاه، ماتادور در نقش های پلیسی به معروفیت رسید.

بیوگرافی نسرین نکیسا

نسرین نکیسا متولد 1348 و فارغ التحصیل کارشناسی نمایش از دانشگاه هنر و معماری است. او فعالیت هنری خود را از سال 1365 با اجرای تئاتر در شیراز شروع کرد. او سال 1369 با سریال مهر و ماه وارد تلویزیون شد. نسرین نکیسا همچنین در سال 1374 با فیلم سینمایی طالع سعد سینما را تجربه کرد.

حضور در سریال های پرستاران، رنج پنهان، آرام میگیریم، کیمیا، یوسف پیامبر، جیران و فیلم های آژانس شیشه ای، پرنده باز کوچک، فرمانده و پرسه در حوالی من بخشی از کارنامه هنری اوست.

بیوگرافی مریم کاویانی

مریم کاویانی متولد 1 تیر 1349 در اهواز و فارغ التحصیل رشته پرستاری است. او فعالیت هنری خود را در مقام بازیگر از سال 1383 با فیلم اسپاگتی در هشت دقیقه شروع کرد. از میان آثار او می توان به فیلم های دلتنگی های عاشقانه و مخمصه اشاره کرد.

وی از ازدواج اول خود یک پسر دارد که متولد 1376 است. همچنین در سال 1397 برای دومین بار با رامین مهمان پرست، سخنگوی پیشین وزارت امور خارجه و سفیر پیشین ایران در لهستان ازدواج کرد.

منبع: فرارو
انتشار: 23 مرداد 1401 بروزرسانی: 23 مرداد 1401 گردآورنده: liten.ir شناسه مطلب: 2176

به "داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان شبکه سه" امتیاز دهید

امتیاز دهید:

دیدگاه های مرتبط با "داستان و بیوگرافی بازیگران سریال بی نشان شبکه سه"

* نظرتان را در مورد این مقاله با ما درمیان بگذارید